Reageer op: TomTom Traffic

Forumindex Forums Modellen Grandland X TomTom Traffic Reageer op: TomTom Traffic

Jan Driebeen
Participant
  • Topics 0
  • Reacties 138

De TomTom in de GLX heeft veel minder functies dan een standaard TomTom-apparaat. Ik heb nu een nieuwe TomTom 6200 aangeschaft – Altijd de kaarten bijgewerkt (via Wifi). En niet met een USB-stick die bij mij nog steeds niet werkt :cry: – Altijd flitsers up-to-date (ontbreekt volledig in de GLX) – File aanduiding rechts in het balkje met lengte en extra tijd (ontbreekt volledig in de GLX) – Alternatieve route aanduiding en keuze indien deze korter is dan 5 minuten tov huidige route <!– x-tinymce/html –>(ontbreekt volledig in de GLX) Kortom, de basis functies die ontbreken in de GLX en die het rijden van lange afstanden veel comfortabeler maken.

had je ook al eens via Apple CarPlay of AndroidAuto Googlemaps of Waze geprobeerd? Werkt voor mij prima en scheelt, naast €300 voor een TomTom, een extra scherm in de auto.

Jan

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey, innovation+pakket, geen panoramadak, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd