Reageer op: Zafira A homokineet

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira A homokineet Reageer op: Zafira A homokineet

#18362027
Dolby
Deelnemer
    Lid sinds:
    1 May 2008

    Dan heb je alleen maar het spoorstangeindstuk nodig toch? Zoek op spoorstangeind zafira a en dan krijg je de juiste te zien. Zoek voor je juiste spoorstangeindstuk via online autosite waar je jouw kenteken kunt invoeren. Volgens mij is de spooreindstandstuk bij alle zafira a het zelfde namelijk.

    Het enige wat je nodig hebt is een dopsleutel nr: 19 om de bout los te krijgen en een steeksleutel nr:22 om de schroef van de as los te krijgen die je goed moet afteken i.v.m. anders afwijking kan komen met het slijten van de banden.

    Dit heb ik toevallig afgelopen weekeind vervangen. Stelt niet veel voor. Maar had wel even een uitdaging om de bout los te krijgen. Totaal 1 uurtje bezig geweest. Let op wanneer je dit hebt vervangen kan het zijn dat uitlijnen nodig is. Dit i.v.m je de stuurstang los hebt gehad. Ik heb het zo goed als mogelijk afgetekend en het lijkt allemaal goed te zijn. Want de auto voelt weer goed aan.