Goeiedag allemaal,
Inmiddels 8 jaar later is bij mij hetzelfde probleem opgetreden…
Ik had regelmatig bij een koude motor dat de motor in noodloop ging, hij maakte niet meer dan 2000rpm en liep rouw stationair.
Sinds kort gebeurt dit ook met een warme motor na ca.80km.
Ik heb eerst het gaspedaal vervangen omdat dit vaak de oorzaak kon zijn bij dit probleem. Dit was het niet.
Na wat onderzoek op het internet en in de motorruimte heb ik ontdekt dat één van de bouten is afgebroken. Precies de bout waarmee de beugel van de lpg injectoren bevestigd is. Dit is waarschijnlijk een berekeningsfout geweest van de fabriek, of iemand heeft de bout te strak aangedraaid.
Mijn motor loopt vaker onregelmatig stationair, dit kan een oorzaak van valse lucht of lucht lekkage door een losse bout.
Ik zou graag willen weten hoe jullie dit probleem hebben opgelost en waar ik vooral op moet letten.
Alvast bedankt.