Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › how-to voor vectra
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 april 2016 om 13:33 #17276052
hallo ik ben een beginner in elektriciteit in een auto maar is er iemand of ergens een how-to hoe je storing kan meten voor de slot motoren in een auto mij werdt al uitgelegd in de deurstijlen maar ik snap hier geen bal van ook op internet is hierover niks te vinden de deurpanelen zijn al gedemonteerd maar ik snap niet hoe je dat kan/moet doormeten
het liefst een how-to met foto`s
mvg patrick
10 april 2016 om 14:08 #18315261AnoniemLid sinds:
1 January 1970Denk da het makkelijkst is uitlezen met een op-com oid
10 april 2016 om 15:44 #18315262Vectra B is niet uit te lezen als het om deursloten gaat. Simpel: heb je stroom op het slot als je het knopje in drukt… Dat is wat je wilt weten. Schema is dus belangrijk omdat je dan weet welke kleur draad wat doet. Kan je ook zelf als je de Kiekert goed bekijkt. Dat is je regelbox van de CV, die zit achter de kap bij de voetenruimte van de passagiers kant, aan de deur zijde.
Greetz Emiel
10 april 2016 om 22:31 #18315263dat is dus het punt het motortje achter kan ik wel losmaken maar niet uit me deurhalen het stekkertje die erop zit krijg ik ook niet los en het is niet ff 1,2,3 om dat raammechaniek los te maken
11 april 2016 om 06:05 #18315264Je kan de CV weldegelijk uitlezen, maar storingen in de slotmotoren worden vaak niet waargenomen, daar de weerstandwaarden van de electromotoren gewoon goed blijven.
Alleen bij onderbrekening in de cv motoren word dat weergegeven.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
11 april 2016 om 06:06 #18315265Raammechaniek hoeft niet los, alleen rails aan de slotzijde moet los.
2 moertjes 10.verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
11 april 2016 om 10:24 #18315266Welk gedeelte van de opcom staat ie dan onder wim?
Greetz Emiel
11 april 2016 om 12:18 #18315267Ik bedoelde ook dat rails kwam alleen ff niet op de naam ik ga vanmiddag proberen bestuurders deur te doen nu heb ik meer tijd qua daglicht
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
12 april 2016 om 01:23 #18315268Vanmiddag geprobeerd de c.v. probleem op te losse dmv bestuurdersdeurslot motor na te kijken, na veel gevloek en getier had ik eindelijk het motortje eruit en direct viel me op dat de contactpuntjes in de motor en stekker geoxideerd waren .
dus ff rustig alle puntjes schoongekrabt en ingespoten met contactspray en ook meteen doorweekt met wd 40 in de hoop dat het flexibeler gaat en miss wel werkt.
maar helaas niet het gewenste resultaat maar het zelfde als dat ik begon dus uit eindelijk heerlijk zon in de rug gehad en ervaring rijker nu op zoek naar volgende dader denk de kieker ff opentrekken miss helpt dit
Mvg
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.