how-to voor vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum how-to voor vectra

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276052
    patrick343343
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2016

      hallo ik ben een beginner in elektriciteit in een auto maar is er iemand of ergens een how-to hoe je storing kan meten voor de slot motoren in een auto mij werdt al uitgelegd in de deurstijlen maar ik snap hier geen bal van ook op internet is hierover niks te vinden de deurpanelen zijn al gedemonteerd maar ik snap niet hoe je dat kan/moet doormeten

      het liefst een how-to met foto`s

      mvg patrick

      #18315261
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Denk da het makkelijkst is uitlezen met een op-com oid

        #18315262
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Vectra B is niet uit te lezen als het om deursloten gaat. Simpel: heb je stroom op het slot als je het knopje in drukt… Dat is wat je wilt weten. Schema is dus belangrijk omdat je dan weet welke kleur draad wat doet. Kan je ook zelf als je de Kiekert goed bekijkt. Dat is je regelbox van de CV, die zit achter de kap bij de voetenruimte van de passagiers kant, aan de deur zijde.

          Greetz Emiel

          #18315263
          patrick343343
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2016

            dat is dus het punt het motortje achter kan ik wel losmaken maar niet uit me deurhalen het stekkertje die erop zit krijg ik ook niet los en het is niet ff 1,2,3 om dat raammechaniek los te maken

            #18315264
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Je kan de CV weldegelijk uitlezen, maar storingen in de slotmotoren worden vaak niet waargenomen, daar de weerstandwaarden van de electromotoren gewoon goed blijven.