how-to voor vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum how-to voor vectra

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276052
    patrick343343
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2016

      hallo ik ben een beginner in elektriciteit in een auto maar is er iemand of ergens een how-to hoe je storing kan meten voor de slot motoren in een auto mij werdt al uitgelegd in de deurstijlen maar ik snap hier geen bal van ook op internet is hierover niks te vinden de deurpanelen zijn al gedemonteerd maar ik snap niet hoe je dat kan/moet doormeten

      het liefst een how-to met foto`s

      mvg patrick

      #18315261
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Denk da het makkelijkst is uitlezen met een op-com oid

        #18315262
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          Vectra B is niet uit te lezen als het om deursloten gaat. Simpel: heb je stroom op het slot als je het knopje in drukt… Dat is wat je wilt weten. Schema is dus belangrijk omdat je dan weet welke kleur draad wat doet. Kan je ook zelf als je de Kiekert goed bekijkt. Dat is je regelbox van de CV, die zit achter de kap bij de voetenruimte van de passagiers kant, aan de deur zijde.

          Greetz Emiel

          #18315263
          patrick343343
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2016

            dat is dus het punt het motortje achter kan ik wel losmaken maar niet uit me deurhalen het stekkertje die erop zit krijg ik ook niet los en het is niet ff 1,2,3 om dat raammechaniek los te maken

            #18315264
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Je kan de CV weldegelijk uitlezen, maar storingen in de slotmotoren worden vaak niet waargenomen, daar de weerstandwaarden van de electromotoren gewoon goed blijven.

              Alleen bij onderbrekening in de cv motoren word dat weergegeven.

              verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

              #18315265
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Raammechaniek hoeft niet los, alleen rails aan de slotzijde moet los.
                2 moertjes 10.

                verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                #18315266
                TWA
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 June 2010

                  Welk gedeelte van de opcom staat ie dan onder wim?

                  Greetz Emiel

                  #18315267
                  patrick343343
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 March 2016

                    Ik bedoelde ook dat rails kwam alleen ff niet op de naam ik ga vanmiddag proberen bestuurders deur te doen nu heb ik meer tijd qua daglicht

                    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    #18315268
                    patrick343343
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      26 March 2016

                      Vanmiddag geprobeerd de c.v. probleem op te losse dmv bestuurdersdeurslot motor na te kijken, na veel gevloek en getier had ik eindelijk het motortje eruit en direct viel me op dat de contactpuntjes in de motor en stekker geoxideerd waren .

                      dus ff rustig alle puntjes schoongekrabt en ingespoten met contactspray en ook meteen doorweekt met wd 40 in de hoop dat het flexibeler gaat en miss wel werkt.

                      maar helaas niet het gewenste resultaat maar het zelfde als dat ik begon dus uit eindelijk heerlijk zon in de rug gehad en ervaring rijker nu op zoek naar volgende dader denk de kieker ff opentrekken miss helpt dit

                      Mvg

                      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.