Forumindex › Forums › Modellen › Speedster, GT › Speedsterfoto's
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 september 2010 om 11:03 #17226031
iemand die mooie foto’s van mooie Speedsters heeft? show them to me ;)
Vauxhall VXR, in België nooit verkocht geweest :(
17 september 2010 om 12:45 #17729645Damn! zitten mooie tussen!
17 september 2010 om 14:00 #17729646maar der moge nog altijd mooie foto’s bijkomen, dus lever uw bijdrage ;)
25 oktober 2010 om 08:07 #17729647Badster uit Zweden:thumbup
25 oktober 2010 om 18:40 #17729648De mijne:
speedster turbo met exige GT3 bodykit:
Bergen met gemodificeerde speedsters:
http://www.lotuscars.se/type116/rbf/major.php16 juli 2014 om 15:51 #17729649Nog een paar van de mijne :)
17 juli 2014 om 06:04 #17729650Gave foto’s hoor, zeker die uit Zweden en die Grijze Gulf uit de 1e post.
Maar die van Smiley en BelgianBlitz mogen er ook zeker zijn!
Gelijk maar een abonnement nemen op dit topic ;)17 juli 2014 om 12:36 #17729651Zit met de gedachte te spelen om de kadett over een jaar of 5 weg te doen en dan een speedster te nemen. Een nieuwere GT vind ik ook erg mooi.
Alleen het lage vermogen van de speedster 2.2 vind ik niks, en de 2.2 zelf eigenlijk ook niet. De turbo wordt te duur…. Waarschijnlijk zal het wel een GT worden :shock:17 juli 2014 om 12:38 #17729652
Bij Tata?17 juli 2014 om 14:28 #17729653@2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.
17 juli 2014 om 20:12 #17729654@RISL wrote:
in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.
Op de 2.0 LSJ, alleen past de compressor ook op de Z22SE.
17 juli 2014 om 21:54 #17729655@RISL wrote:
@2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.
Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. En de GT vind ik ook een prachtige auto, en nog een hoop vermogen ook. In Amerika een hardtop bestellen, wat lager en toffe velgen en dat is zou die klaar zijn.
Maar ook wil ik een bobber bouwen, keuzes keuzes…. maar voorlopig geniet ik van de kadett :thumbupEdit:
Om er toch nog even op terug te komen: prachtig dat dak. Het geheel lijkt een klein beetje op een viper
[imp]http://www.smoothline.com/images/gallery/solstice/solstice13.jpg[/img]18 juli 2014 om 05:58 #17729656De speedster heeft dan wel weinig vermogen, maar ook weinig gewicht, dus minder belastingen, minder verbruik en zit even snel aan 100 dan de GT ;)
18 juli 2014 om 21:31 #17729657@2000 wrote:
@RISL wrote:
@2000, dan zet je toch een compressor op die Z22SE? Is redelijk plug-and-play als ik het goed begrepen heb, in de VS worden de Z22SE standaard met compressor geleverd.
Nee, want voor ik het weet heb ik weer een compleet project, en daar ben ik eigenlijk wel klaar mee
Die SC conversies kunnen in een weekend gedaan worden.
Alles is al ver uitgekristaliseerd daarvoor.Omdat het ding zo licht is, stap je na die conversie wel in de performance territoria van de supercars.
Voor je beeldvorming:
Audi R8 V10 = 330 pk per ton
Porsche 997 GT2 = 324 pk per ton
Speedster Stage II sc = 307 pk per ton
Nissan GT-R = 275 pk per tonEn dan is er intern niks veranderd aan dat saaie vectra blok. Alleen een supercharger opgeschroefd :agent
23 maart 2015 om 16:05 #17729658:thumb :thumb 06/2001..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.