Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › bestelnummers lagerschalen glyco
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 november 2007 om 17:46 #17206276
heeft iemand toevallig de bestelnummers ergens van de versterkte (CC) drijfstang en krukaslagerschalen van een c20let?
alvast heel erg bedankt.
22 november 2007 om 18:02 #17368782hoofdlagers marcel:vertag weet iemand of er nog sputterlagers leverbaar zijn voor de XE/LET?
en wat ze kosten22 november 2007 om 22:55 #17368783geen idee marcel via ebay worden vaak complete sets aangeboden. voor hele goede deals :vertag
http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=glyco+c20let&category0=
sputterlagers ? :hmmz
23 november 2007 om 11:44 #17368784kijk daar heb ik wat aan.
zijn dat toevallig ook de versterkte modfreak? mijn duits is nie zo goed:( of zouden stnd gluco’s ook voldoen bij een phase 2/3?
watvoor olie gebruiken jullie trouwens voor de eerste kilometers als het blok gereviseerd is? met een turbo uiteraard..
23 november 2007 om 12:08 #17368785Ik denk dat er wel geinformeerd moet/kan worden bij de firma glyco.
vaak komt het voor dat bij getunde motoren deze lagers gebruikt worden.
Ik ben er overigens niet van op de hoogte of zij ook specifiek versterkte maken.Vaak denk ik dat het beestje maar een naam wordt gegeven terwijl het gewoon nog steeds dezelfde fikkie is.
voor de turbo zou ik niet al te dikke olie gebruiken.
maar voor het inlopen zowieso standaard 10w40800-1200 km
olie koeler ? tja afhangkelijk van de temp en de olie grade.
23 november 2007 om 15:38 #17368786sputterlagers ja, sputtering is 1 van de beste manieren om supersterke lagers te maken, zoek maar eens op google, wij gebruiken ze wel eens in de revisie bij racemotoren
23 november 2007 om 17:09 #17368787Origineel gepost door modfreak
Ik denk dat er wel geinformeerd moet/kan worden bij de firma glyco.vaak komt het voor dat bij getunde motoren deze lagers gebruikt worden.
Ik ben er overigens niet van op de hoogte of zij ook specifiek versterkte maken.Vaak denk ik dat het beestje maar een naam wordt gegeven terwijl het gewoon nog steeds dezelfde fikkie is.
voor de turbo zou ik niet al te dikke olie gebruiken.
maar voor het inlopen zowieso standaard 10w40800-1200 km
olie koeler ? tja afhangkelijk van de temp en de olie grade.
okay, en dat is dan mineraal of halfsynteet?
24 november 2007 om 17:06 #17368788beste gewoon normale voorgeschreven motorolie gebruiken marcel, wel na 1000km verversen de 1e keer.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.