V vincent23 Loopt hier de deur plat 29 mei 2011 #41 Vandaag is wezen kijken bij deze meeting, zag er goed georganiseerd uit :thumb Inschrijf formulier meegenomen hehe, denk dat lid worden er wel inzit met de E kadett gsi :afro Gr Vinc
Vandaag is wezen kijken bij deze meeting, zag er goed georganiseerd uit :thumb Inschrijf formulier meegenomen hehe, denk dat lid worden er wel inzit met de E kadett gsi :afro Gr Vinc
A astrawez Loopt hier de deur plat 29 mei 2011 #43 Het was zeker een erg geslaagde dag. Hier een paar fotootjes... ...
V vincent23 Loopt hier de deur plat 29 mei 2011 #44 Vandaag is wezen kijken bij deze meeting, zag er goed georganiseerd uit :thumb Inschrijf formulier meegenomen hehe, denk dat lid worden er wel inzit met de E kadett gsi :afro Gr Vinc
Vandaag is wezen kijken bij deze meeting, zag er goed georganiseerd uit :thumb Inschrijf formulier meegenomen hehe, denk dat lid worden er wel inzit met de E kadett gsi :afro Gr Vinc
A astrawez Loopt hier de deur plat 29 mei 2011 #45 Het was zeker een erg geslaagde dag. Hier een paar fotootjes... ...
M manta73 Post best veel 29 mei 2011 #48 Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat
Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat
M manta73 Post best veel 29 mei 2011 #49 Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat
Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat
C Commo Komt weleens kijken 29 mei 2011 #50 Ja was een erg leuke dag, veel opels en, ook veel big opels. :wub
C Commo Komt weleens kijken 29 mei 2011 #51 Ja was een erg leuke dag, veel opels en, ook veel big opels. :wub
A anoniem Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #52 @manta73 wrote:Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat De meeste A-Manta's waren waarschijnlijk bij het OldeOpeltreffen. Toch was de TE2800 een primeur, het was voor het eerst in 10 jaar dat hij weer eens te zien was :kewlpics
@manta73 wrote:Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat De meeste A-Manta's waren waarschijnlijk bij het OldeOpeltreffen. Toch was de TE2800 een primeur, het was voor het eerst in 10 jaar dat hij weer eens te zien was :kewlpics
A anoniem Hoort bij de inboedel 30 mei 2011 #53 @manta73 wrote:Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat De meeste A-Manta's waren waarschijnlijk bij het OldeOpeltreffen. Toch was de TE2800 een primeur, het was voor het eerst in 10 jaar dat hij weer eens te zien was :kewlpics
@manta73 wrote:Wel tiepies ik was de enige die met een A-manta,TE 2800 uitgezonderd. Maar een goede opkomst.en wat een variatijd aan opels. Vaak in topstaat De meeste A-Manta's waren waarschijnlijk bij het OldeOpeltreffen. Toch was de TE2800 een primeur, het was voor het eerst in 10 jaar dat hij weer eens te zien was :kewlpics