A anoniem Hoort bij de inboedel 25 mei 2011 #21 ben er bij met allebij mn champions! vanaf hoe laat is het terein open? :thumbup
M manta_dennis Komt hier geregeld 26 mei 2011 #22 @Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt?
@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt?
M manta_dennis Komt hier geregeld 26 mei 2011 #23 @Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt?
@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt?
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #24 @Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz yep nog twee de diplo is ook al verkocht
@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz yep nog twee de diplo is ook al verkocht
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #25 @Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz yep nog twee de diplo is ook al verkocht
@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz yep nog twee de diplo is ook al verkocht
A anoniem Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #26 @manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van.
@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van.
A anoniem Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #27 @manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van.
@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #28 wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1
wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 mei 2011 #29 wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1
wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1
M manta_dennis Komt hier geregeld 27 mei 2011 #30 @Duurt wrote:@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van. Dat is waar ook ja. :sleeping Mocht je toch nog besluiten te komen dan kun je de TE bij de overige bezoekers parkeren. :jerry :jerry :jerry Het is tenslotte geen Opel.
@Duurt wrote:@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van. Dat is waar ook ja. :sleeping Mocht je toch nog besluiten te komen dan kun je de TE bij de overige bezoekers parkeren. :jerry :jerry :jerry Het is tenslotte geen Opel.
M manta_dennis Komt hier geregeld 27 mei 2011 #31 @Duurt wrote:@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van. Dat is waar ook ja. :sleeping Mocht je toch nog besluiten te komen dan kun je de TE bij de overige bezoekers parkeren. :jerry :jerry :jerry Het is tenslotte geen Opel.
@Duurt wrote:@manta_dennis wrote:@Duurt wrote:@Kermitkiller wrote:en daar ga ik ook naartoe :wors Heb jij nog opels dan :hmmz In ieder geval nog een TE. :angel Rijdt je ook met Popke mee naar Lent Duurt? De TE is geen Opel :angel , maar valt wel onder de service van GM. Ik ben bang dat beide treffens niet gaan lukken dit weekend. Was eerst van plan om alleen de zaterdag te gaan, maar komt er waarschijnlijk niet van. Dat is waar ook ja. :sleeping Mocht je toch nog besluiten te komen dan kun je de TE bij de overige bezoekers parkeren. :jerry :jerry :jerry Het is tenslotte geen Opel.
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 27 mei 2011 #32 @asconahobbyist wrote:wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1 Volgens mij zo rond een uur of 9 a 10 in de morgen.
@asconahobbyist wrote:wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1 Volgens mij zo rond een uur of 9 a 10 in de morgen.
S ST1 V6 Post best veel 28 mei 2011 #33 @Commo wrote:@ST1 V6 wrote:Kom misschien ook wel ff aan. ST1 V8. Leuk Ben , zie je. @Commo, Ik kom morgen met de Zafira, ons pa wil ook graag mee,wordt anders wat krapjes in de MANTA ! Mzzl, Ben
@Commo wrote:@ST1 V6 wrote:Kom misschien ook wel ff aan. ST1 V8. Leuk Ben , zie je. @Commo, Ik kom morgen met de Zafira, ons pa wil ook graag mee,wordt anders wat krapjes in de MANTA ! Mzzl, Ben
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 27 mei 2011 #34 @asconahobbyist wrote:wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1 Volgens mij zo rond een uur of 9 a 10 in de morgen.
@asconahobbyist wrote:wannneer begint het een beetje,moet van de camping komen en ben dr niet eerder dan een uurtje of 12-half 1 Volgens mij zo rond een uur of 9 a 10 in de morgen.
S ST1 V6 Post best veel 28 mei 2011 #35 @Commo wrote:@ST1 V6 wrote:Kom misschien ook wel ff aan. ST1 V8. Leuk Ben , zie je. @Commo, Ik kom morgen met de Zafira, ons pa wil ook graag mee,wordt anders wat krapjes in de MANTA ! Mzzl, Ben
@Commo wrote:@ST1 V6 wrote:Kom misschien ook wel ff aan. ST1 V8. Leuk Ben , zie je. @Commo, Ik kom morgen met de Zafira, ons pa wil ook graag mee,wordt anders wat krapjes in de MANTA ! Mzzl, Ben
C Commo Komt weleens kijken 29 mei 2011 #36 @MonzaRon wrote:heb m'n oldie een extra waxlaagje gegeven hier het weerbericht voor Woerden op zondag, een kleine kans op regen :wors bron: buienradar tot morgen :jerry Nou tot morgen dan, ik sta in iedergeval rond 11.00 uur bij Akermaat, ff voor de menesen hier uit de buurt. Rond 11.10 rijden we weg.
@MonzaRon wrote:heb m'n oldie een extra waxlaagje gegeven hier het weerbericht voor Woerden op zondag, een kleine kans op regen :wors bron: buienradar tot morgen :jerry Nou tot morgen dan, ik sta in iedergeval rond 11.00 uur bij Akermaat, ff voor de menesen hier uit de buurt. Rond 11.10 rijden we weg.
G g-astraa Komt hier geregeld 29 mei 2011 #37 jaja ik ben ook weer terug van een super opel familiedag. het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. het was een super gezellige dag in woerden. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
jaja ik ben ook weer terug van een super opel familiedag. het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. het was een super gezellige dag in woerden. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
C Commo Komt weleens kijken 29 mei 2011 #38 @MonzaRon wrote:heb m'n oldie een extra waxlaagje gegeven hier het weerbericht voor Woerden op zondag, een kleine kans op regen :wors bron: buienradar tot morgen :jerry Nou tot morgen dan, ik sta in iedergeval rond 11.00 uur bij Akermaat, ff voor de menesen hier uit de buurt. Rond 11.10 rijden we weg.
@MonzaRon wrote:heb m'n oldie een extra waxlaagje gegeven hier het weerbericht voor Woerden op zondag, een kleine kans op regen :wors bron: buienradar tot morgen :jerry Nou tot morgen dan, ik sta in iedergeval rond 11.00 uur bij Akermaat, ff voor de menesen hier uit de buurt. Rond 11.10 rijden we weg.
G g-astraa Komt hier geregeld 29 mei 2011 #39 jaja ik ben ook weer terug van een super opel familiedag. het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. het was een super gezellige dag in woerden. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
jaja ik ben ook weer terug van een super opel familiedag. het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. het was een super gezellige dag in woerden. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb