T TWA Hoort bij de inboedel 29 dec 2014 #3.001 2 knopjes voor de stoelverwarming, kan ik mn leer inbouwen en een origineel compleet alarm :thumb Oh en bijna vergeten:koplampsproeiers... Wordt weer heel wat hobby-bob'en van de week :jerry
2 knopjes voor de stoelverwarming, kan ik mn leer inbouwen en een origineel compleet alarm :thumb Oh en bijna vergeten:koplampsproeiers... Wordt weer heel wat hobby-bob'en van de week :jerry
M MONSTERCORSA Komt weleens kijken 21 dec 2014 #3.002 kenteken led verlichting besteld op gm tuningparts :vertag
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 22 dec 2014 #3.004 Die heb ik ook, lekker fel :d LED achterverlichting op MP voor een erg mooi prijsje :wub
R remutr Loopt hier de deur plat 4 jan 2015 #3.005 hem laten vertroetelen door de wasstraat incl. poetsbeurt. pekel en prut zijn weer van de bodem afgespoeld.
hem laten vertroetelen door de wasstraat incl. poetsbeurt. pekel en prut zijn weer van de bodem afgespoeld.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 23 dec 2014 #3.006 Wasstraat en een nieuwe batterij voor de AB. Stuk beter nu en ik hoef hem niet meer kapot te drukken
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 23 dec 2014 #3.008 En de volgende mod: Spiegel instap verlichting.
R remutr Loopt hier de deur plat 7 jan 2015 #3.010 De apk weer voor een jaar op de Omega en Vectra en voor de Vectra een nieuwe distributie riem incl. waterpomp
De apk weer voor een jaar op de Omega en Vectra en voor de Vectra een nieuwe distributie riem incl. waterpomp
T TWA Hoort bij de inboedel 14 jan 2015 #3.011 Nieuwe dis module via fsrs :thumb zal mn motor blij nee zijn, weer lekker lopen zonder haperen king:
T TWA Hoort bij de inboedel 29 dec 2014 #3.012 2 knopjes voor de stoelverwarming, kan ik mn leer inbouwen en een origineel compleet alarm :thumb Oh en bijna vergeten:koplampsproeiers... Wordt weer heel wat hobby-bob'en van de week :jerry
2 knopjes voor de stoelverwarming, kan ik mn leer inbouwen en een origineel compleet alarm :thumb Oh en bijna vergeten:koplampsproeiers... Wordt weer heel wat hobby-bob'en van de week :jerry
T TWA Hoort bij de inboedel 14 jan 2015 #3.014 @richard-gts-v6 wrote:Bij de VOD een spuitbus-setje (BLACK SAPPHIRE en blanke lak) voor mn koplampspoilers Kost dat, zo'n setje? Greetz Emiel
@richard-gts-v6 wrote:Bij de VOD een spuitbus-setje (BLACK SAPPHIRE en blanke lak) voor mn koplampspoilers Kost dat, zo'n setje? Greetz Emiel
R remutr Loopt hier de deur plat 4 jan 2015 #3.016 hem laten vertroetelen door de wasstraat incl. poetsbeurt. pekel en prut zijn weer van de bodem afgespoeld.
hem laten vertroetelen door de wasstraat incl. poetsbeurt. pekel en prut zijn weer van de bodem afgespoeld.
S sw_reijnders Forumbewoner 10 jan 2015 #3.019 jep hij rammelt nieuwe ligt al in de hal, maandag en dinsdag ff klussen.
R remutr Loopt hier de deur plat 7 jan 2015 #3.020 De apk weer voor een jaar op de Omega en Vectra en voor de Vectra een nieuwe distributie riem incl. waterpomp
De apk weer voor een jaar op de Omega en Vectra en voor de Vectra een nieuwe distributie riem incl. waterpomp