Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sowieso wat meer Opeliseren, Antara bij ons thuis zie ik erg veel (Koreaanse) oplossingen die je niet in een Opel verwacht. (zoals beduidend slechtere stoelen met een rugleuning die alleen in stapjes is te verstellen.) Ook de restwaarde van de huidige Antara is niet erg goed. Hoop in ieder geval dat de krachtbronnen dadelijk wel van Opel zijn.
Hier nog een paar foto's van de mule van de Chevy Captiva (tegenhanger van de nieuwe Antara) zonder alle camouflage:
Vind het nogal Amerikaans ogen met die daklijn zo.
Dit is een mule. Zegt dus (zeer waaarschijnlijk) niets over het uiterlijk van de toekomstige Antara/Captiva. Zal dus wel een Amerikaans Chevy model zijn met onderhuids nieuwe techniek. Vandaar dus ook de niet aansluitende motorkap en rare wielkuip achter.
Zou kunnen, dan zou de 5-persoons wellicht hetzelfde zijn, maar dan wat korter. Want het lijkt qua lijnenspel wel een beetje op die gecamoufleerde wagen hierboven.
@André, ja, ook die oplopende lijn over de deurklinken is vrijwel gelijk tot in de achterlichten.
Waar deze ontwikkelt is, horen we vanzelf wel.
@Thaitanium, smaken verschillen natuurlijk, maar de Insignia en Astra J waren mij toch echt wat te bol, ik vind dit strakkere design een stuk prettiger om naar te kijken.
@RISL wrote:Hier nog een paar foto's van de mule van de Chevy Captiva (tegenhanger van de nieuwe Antara) zonder alle camouflage:
Vind het nogal Amerikaans ogen met die daklijn zo.
Dit is een mule. Zegt dus (zeer waaarschijnlijk) niets over het uiterlijk van de toekomstige Antara/Captiva. Zal dus wel een Amerikaans Chevy model zijn met onderhuids nieuwe techniek. Vandaar dus ook de niet aansluitende motorkap en rare wielkuip achter.