1: van de Rembekrachtigerslang naar vacuum actuator (grijs) en dan naar ???3wegklep???
2: van de Rembekrachtigerslang naar Vacuum actuator (zwart), en dan naar potje op uitlaatspruitstuk (niet nodig bij mij want die is eraf)
3: van Gasklep / Inlaat (let op moet NA de gasklep zitten) naar tankventilatie klep (met blauw-rode stekker op de foto), en dan naar rechter spatscherm
4: van Gasklep / Inlaat (let op Moet NA de gasklep zitten) naar MAP sensor (zit aangesloten)
5: van Inlaat naar Kleppendeksel (zit ook aangesloten)
dus wat ik nog aan moet sluiten denk ik?
1: van de Rembekrachtigerslang naar vacuum actuator (grijs) en dan naar 3wegklep
2: van de Rembekrachtigerslang naar Vacuum actuator (zwart)
3: van Gasklep / Inlaat (let op moet NA de gasklep zitten) naar tankventilatie klep (met blauw-rode stekker op de foto), en dan naar rechter spatscherm
nu snap ik bij 1 het verhaal van remslang naar vacuum actuator (grijs) met die grijze stekker erop toch? maar wat is dan die 3 wegklep?? is dat dan met dat wit/gele ding erop een 3-wegklep??? en moet hij dan erop zij op of onderop??
stap 2 snap ik ook,teminste als dat da vacuumpotje is met een zwarte stekker of?
maar stap 3 hoe zit het daarmee dan??"
als ik dit goed heb zitten is dan alles kwa vacuum aangesloten??