heb ik zeker geluk mee gehad.... mij neef is automonteur en die had hem verkeerd gezet,wij als 'beunhazen' hadden dat gauw gevonden en toen goed gelegt!
maar toen auto starten..... had geen tellersignaal dus die kabel die los was hoorde op me versnellingsbak :thumb zodra ik hem start schiet ie gelijk omhoog naar +- 2500-3000 toeren,dit blijft hij ook draaien als ik onder het rijden me koppeling in trap,hij is ook 1 keer uitgevallen toen ik me koppeling intrapte,geen moterstoring of niks.... hij stottert wel veel als ik me gas gelijk houd of gas los laat,dan schud ook heel de moter,kan dat iets met die 2 sensoren te maken hebben die op me gasklep zitten (want in die richting dacht ik dat het zat)
wat zou dit kunnen veroorzaken?? stekkertjes al een paar keer losgehad en terug erin geklikt (geen effect)
en ik hoor iets zingen lagers ofzo?? kan dat van me lagerschalen komen vd nokkenas?? want die mocht ik gewoon goed hard aandraaien van me neef
btw vd kop compressie gemeten op alle 4 de cilinder, 14 bar! dat is een hele nette waarde lijkt me??
in ieder geval hij start en rijdt(stottert/bokt :jerry ),dat is alweer een stap verder!