Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
schema vacuüm icm met powerbox en zonder sec.luchtpomp?
nee hij deed niks meer omdat er water in me cilinder zat wat hij dus niet weggeduwd kreeg nadat het water eruit was kon hij weer zijn arbeidsslagen maken.... en nee heeft geen warmloper gehad dus hoef ik hem niet te vlakken??
iemand meer info miss over het aanhalen van de kopbouten?? aantal gradens etc.??
Van de week nog gevraagd wat het vlakken + wassen van een kale kop kost (X14XE) in Barneveld vragen ze 37,50 voor vlakken, 7,50 voor 'm te wassen. (Ex btw)
Ik zou 'm persoonlijk voor dat geld altijd laten vlakken, weet je in elk geval dat je daar geen gezannik mee krijgt.
Aanhaalmomenten heeft wim-v6 al 300 keer verteld hier op 't forum effe zoeken dus.
ik doe eigenlijk graden altijd op het oog / gevoel. Als het er een met een veer is kan die best goed zijn, enkel niet vergeten terug te draaien bij niet meer gebruiken, anders klopt die na een tijdje niet meer.