S soepkiepe Forumbewoner 12 dec 2012 #4.361 zit je een beetje naar mijn reet te loeren als je hier bent rik?!?! :hmmz :agent :hmmz :agent :hmmz :agent ondertussen complimenten aan en over mijn vriendin geven, en tussen door stiekem naar mijn reet kijken.. hmzz :jerry :jerry
zit je een beetje naar mijn reet te loeren als je hier bent rik?!?! :hmmz :agent :hmmz :agent :hmmz :agent ondertussen complimenten aan en over mijn vriendin geven, en tussen door stiekem naar mijn reet kijken.. hmzz :jerry :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 12 dec 2012 #4.362 Je vriendin ziet er goed uit inderdaad :wub :wub (ahum) maar je reet ? nee dank je. Desondanks alweer een 10 voor je pisbak :ass Rik
Je vriendin ziet er goed uit inderdaad :wub :wub (ahum) maar je reet ? nee dank je. Desondanks alweer een 10 voor je pisbak :ass Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 dec 2012 #4.370 Hij is wat samengeknepen Soekpiek, maar toch nog een 6. Ja, je hebt hem in de drek geparkeerd en dat vind ik niet netjes voor je F uke Rik :jerry
Hij is wat samengeknepen Soekpiek, maar toch nog een 6. Ja, je hebt hem in de drek geparkeerd en dat vind ik niet netjes voor je F uke Rik :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 16 dec 2012 #4.371 heb hem nu op 150 bij 150 weer gezet, maar lijtk ook niet helemaal goed. maar ja, rechtermuisknop, bekijk afbeelding doet wonderen en de auto heb ik daar gezet voor de foto :agent 8.5 voor jou
heb hem nu op 150 bij 150 weer gezet, maar lijtk ook niet helemaal goed. maar ja, rechtermuisknop, bekijk afbeelding doet wonderen en de auto heb ik daar gezet voor de foto :agent 8.5 voor jou
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 dec 2012 #4.373 @soepkiepe wrote:heb hem nu op 150 bij 150 weer gezet, maar lijtk ook niet helemaal goed. maar ja, rechtermuisknop, bekijk afbeelding doet wonderen en de auto heb ik daar gezet voor de foto :agent 8.5 voor jou Je moet hem 150x114 zetten, dan heb je mijn formaat. Voor Turbo een 8,5 :thumb Rik
@soepkiepe wrote:heb hem nu op 150 bij 150 weer gezet, maar lijtk ook niet helemaal goed. maar ja, rechtermuisknop, bekijk afbeelding doet wonderen en de auto heb ik daar gezet voor de foto :agent 8.5 voor jou Je moet hem 150x114 zetten, dan heb je mijn formaat. Voor Turbo een 8,5 :thumb Rik
S soepkiepe Forumbewoner 16 dec 2012 #4.374 dus dit lijkt beter volgens jou? < weer 8.5 voor jou :agent
K KadAstra-EF Forumbewoner 16 dec 2012 #4.376 Helemaal goed Soepkiep EN Turbo haha. Turbo een 9 nu, en soekiep een 8 jaja. Rik
T turbootje Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #4.377 rikkie een 8 ps nog spul nodig van een f ???? pm me maar
S soepkiepe Forumbewoner 16 dec 2012 #4.380 i know, maar zal niet weten wat jij hebt waar ik me zelf blij mee kan maken. wielen zijn al weg en had ik ook geen geld voor. enige wat aan jou auto wel mooi had geleken bij mij was de bumper, die is kapot. dus er blijft weinig over. jij had een 1.6, ik en 1.4, dus word hem ook niet, helaas. in ieder geval wel succes met de verkoop van de delen.
i know, maar zal niet weten wat jij hebt waar ik me zelf blij mee kan maken. wielen zijn al weg en had ik ook geen geld voor. enige wat aan jou auto wel mooi had geleken bij mij was de bumper, die is kapot. dus er blijft weinig over. jij had een 1.6, ik en 1.4, dus word hem ook niet, helaas. in ieder geval wel succes met de verkoop van de delen.