S soepkiepe Forumbewoner 20 dec 2012 #4.407 nu is het tijd voor eens een ander cijfer!!! maar ik geef nog ff een 8.5 voor de afwisseling king:
K KadAstra-EF Forumbewoner 23 dec 2012 #4.408 De jouwe is echt wel een 8,5 waard dus tja, weer een 8,5 :jerry Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 dec 2012 #4.411 Uhm, deze foto gebruik je ook in de fotowedstrijd. Als ik nou bijvoorbeeld een negen ga geven dan geef ik al aan dat dit een hele mooie foto is. Nu is dat wel zo maar dan kan ik niet neutraal de foto's beoordelen die dan ingezonden. Dus: Ik onthoud mij van commentaar :shock: Jaja. Rik
Uhm, deze foto gebruik je ook in de fotowedstrijd. Als ik nou bijvoorbeeld een negen ga geven dan geef ik al aan dat dit een hele mooie foto is. Nu is dat wel zo maar dan kan ik niet neutraal de foto's beoordelen die dan ingezonden. Dus: Ik onthoud mij van commentaar :shock: Jaja. Rik
S Silver Loopt hier de deur plat 27 dec 2012 #4.418 thanks meneer Steinmetz. 9 terug voor de dikke Coupe met OPC king:
T turbootje Loopt hier de deur plat 27 dec 2012 #4.419 kost wat. maar heb je ook iets moois !! weer een 9 voor u !!