P pastry Komt hier geregeld 15 apr 2009 #882 Dat ziet er netjes uit zeg zo'n g-dash in een Kadett! :thumbup Heel project ziet er btw gaaf uit! Oja voor degene die ook een G-dash in hun Kadett willen.. ik heb er nog een paar liggen :angel succes met de verdere verbouwing!:afro
Dat ziet er netjes uit zeg zo'n g-dash in een Kadett! :thumbup Heel project ziet er btw gaaf uit! Oja voor degene die ook een G-dash in hun Kadett willen.. ik heb er nog een paar liggen :angel succes met de verdere verbouwing!:afro
J jblfreak Hoort bij de inboedel 15 apr 2009 #883 k zou nog een nieuwe G dash bij de mijne laat de ''stiksel'' van de airbag los heeft alleen niet zo n haast
k zou nog een nieuwe G dash bij de mijne laat de ''stiksel'' van de airbag los heeft alleen niet zo n haast
S Stender Hoort bij de inboedel 15 apr 2009 #884 Haha ik zie dit project pas nu en ik dacht :wtf da's een Nexia! Echt gaaf gedaan, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Dit is het beste wat een Nexia ooit is overkomen king:
Haha ik zie dit project pas nu en ik dacht :wtf da's een Nexia! Echt gaaf gedaan, ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Dit is het beste wat een Nexia ooit is overkomen king:
J jblfreak Hoort bij de inboedel 15 apr 2009 #887 origineel gepost door pastry ik hoor het wel als je iets nodig mocht hebben. komt best goed k laat het dan wel weten als het zo ver is zal pas zijn als de dett gespoten is anders is het ook zonde om zo in me magazijn te leggen dat al niet zo groot is ow nee ligt al te veel zooi haha
origineel gepost door pastry ik hoor het wel als je iets nodig mocht hebben. komt best goed k laat het dan wel weten als het zo ver is zal pas zijn als de dett gespoten is anders is het ook zonde om zo in me magazijn te leggen dat al niet zo groot is ow nee ligt al te veel zooi haha
P peerke1987 Komt hier geregeld 16 apr 2009 #888 kerel, Vraagje over je G-dash heb je daar nu veel aan moeten passen bij een kadett? Ik heb er ooit eens eentje in zien zitten in een Manta B. Ik wil em nou in een Manta A hebben, maar weet niet of het te doen is? Heb jij enig idee?
kerel, Vraagje over je G-dash heb je daar nu veel aan moeten passen bij een kadett? Ik heb er ooit eens eentje in zien zitten in een Manta B. Ik wil em nou in een Manta A hebben, maar weet niet of het te doen is? Heb jij enig idee?
V vecv6 Lid 17 apr 2009 #889 zal binnenkort weer eens ff komen kijken naar de vorderingen en plannen den gr peter
M mark Komt hier geregeld 6 mei 2011 #892 en daarna neem ik aan gelijk de tweede na 3 min wachten of in de schuur wat langer
J jblfreak Hoort bij de inboedel 1 jul 2009 #894 jongens en meiden de nexia gaat naar de sloop de oude dett is al weg
P PaulvanhetEnde Komt weleens kijken 1 jul 2009 #895 En komt er weer een andere kadett of is het over? Je had aan die nexia toch een goede basis? Khoop dat je nog weer verder gaat zag er allemaal wel leuk uit.
En komt er weer een andere kadett of is het over? Je had aan die nexia toch een goede basis? Khoop dat je nog weer verder gaat zag er allemaal wel leuk uit.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 1 jul 2009 #896 nexia is knetterhard maar k heb vanavond een kadett gsi 16v champion gekocht orgineel c20xe
P PaulvanhetEnde Komt weleens kijken 1 jul 2009 #897 :kewlpics idd wil ik ook wel zien Deze blijft origineel of v6? geluk ermee iig
J jblfreak Hoort bij de inboedel 2 jul 2009 #899 hier vast wat foto s volgende week dinsdag ga k m halen ding is goed hard zag wat kleine roest plekjes op de achterlicht hoeken bouwjaar '90' abs stuurbekrachtiging cv elek ramen (niet orgineel) digi met ronde teller (119.xxx op de klok maar orgineel? leer er in (extra set er bij ) orginele champ velgen (extra velgen er bij (wat voor weet ik niet) verlaagd dakraam extra set velgen er bij sfi vervanger er bij extra en misschien nog meer alleen een tik in het onderblok (zal wel iets met de lagerschalen zijn ) de wagen blijft niet 16v dit gaat zeker een v6 worden de basis is een heel stuk beter dan me oude ow iemand wel eens een nexia v6 gezien
hier vast wat foto s volgende week dinsdag ga k m halen ding is goed hard zag wat kleine roest plekjes op de achterlicht hoeken bouwjaar '90' abs stuurbekrachtiging cv elek ramen (niet orgineel) digi met ronde teller (119.xxx op de klok maar orgineel? leer er in (extra set er bij ) orginele champ velgen (extra velgen er bij (wat voor weet ik niet) verlaagd dakraam extra set velgen er bij sfi vervanger er bij extra en misschien nog meer alleen een tik in het onderblok (zal wel iets met de lagerschalen zijn ) de wagen blijft niet 16v dit gaat zeker een v6 worden de basis is een heel stuk beter dan me oude ow iemand wel eens een nexia v6 gezien
V vincent23 Loopt hier de deur plat 3 jul 2009 #900 netjes kerel :wors:wors enne die SFI is tjek voor mij zie je snel gozert gr vinc