F Fearless Forumbewoner 18 mrt 2009 #841 Goed bezig man!:thumbup:thumbup Heb jij toevallig ook al een dtm wisser op de Corsa gemaakt?
J jblfreak Hoort bij de inboedel 19 mrt 2009 #842 uuh nee nog niet eigenlijk moet k ook nog doen ben veel te druk met de dett moet wel ffies nog een veerschotel op de corsa lassen aangezien da ding nog steeds bonkt achter en kan t nie vinden :fy1
uuh nee nog niet eigenlijk moet k ook nog doen ben veel te druk met de dett moet wel ffies nog een veerschotel op de corsa lassen aangezien da ding nog steeds bonkt achter en kan t nie vinden :fy1
M MV Komt hier geregeld 20 mrt 2009 #843 haha oke, had gekunt toch irmschers zijn altijd 1e keus natuurlijk:wub suc6 met de verbouwing en blijf dit topic volgen:thumbup:kewlpics:kewlpics
haha oke, had gekunt toch irmschers zijn altijd 1e keus natuurlijk:wub suc6 met de verbouwing en blijf dit topic volgen:thumbup:kewlpics:kewlpics
T tuner Lid 20 mrt 2009 #844 Toch maar de nex ,dat scheelt je een hoop werk ziet er allemaal goed uit man Gr Patrick
J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 mrt 2009 #845 ja moet iets dit hok is knetterhard op een paar puntjes na gaan gewoon stug door t dash schiet ook op handrem zit er ook al weer in nu even kijken of k me vectra digi er normaal ik kan krijgen en de kachel aansluitingen even maken
ja moet iets dit hok is knetterhard op een paar puntjes na gaan gewoon stug door t dash schiet ook op handrem zit er ook al weer in nu even kijken of k me vectra digi er normaal ik kan krijgen en de kachel aansluitingen even maken
J jblfreak Hoort bij de inboedel 20 mrt 2009 #847 moet k nog even maken was al donker dus schiet nie op maar komen er aan
J jblfreak Hoort bij de inboedel 21 mrt 2009 #848 had mooie:kewlpics alleen waar ze staan op me te ik weet t nie vandaag even de vloerbedekking op maat gemaakt en 1 achterruitje van de dett er in gekit begind er al op te lijken morgen ga k proberen de andere veerpoten er onder te gooien de dett is zo rot toen k een klap gaf op t lekbekje flikkerde hij er gewoon af
had mooie:kewlpics alleen waar ze staan op me te ik weet t nie vandaag even de vloerbedekking op maat gemaakt en 1 achterruitje van de dett er in gekit begind er al op te lijken morgen ga k proberen de andere veerpoten er onder te gooien de dett is zo rot toen k een klap gaf op t lekbekje flikkerde hij er gewoon af
J jblfreak Hoort bij de inboedel 24 mrt 2009 #849 1 veerpoot heb k gewisseld kreeg alleen die klote kogel niet los na een uur heb k de flex er in gezet ben ook nog verder aan t slopen geweest heb ook even de astra G kabelboom uit t magazijn gevist alleen zoek k nog een schema van de dashboom iemand ? greets
1 veerpoot heb k gewisseld kreeg alleen die klote kogel niet los na een uur heb k de flex er in gezet ben ook nog verder aan t slopen geweest heb ook even de astra G kabelboom uit t magazijn gevist alleen zoek k nog een schema van de dashboom iemand ? greets
F Fearless Forumbewoner 25 mrt 2009 #851 Dat dashboard staat echt wel stoer in zon auto...normaal zit er zon ouderwets hoekig dashboard in. Dit is tien keer mooier :thumbup Goed bezig!!
Dat dashboard staat echt wel stoer in zon auto...normaal zit er zon ouderwets hoekig dashboard in. Dit is tien keer mooier :thumbup Goed bezig!!
C corsaboy Hoort bij de inboedel 26 mrt 2009 #854 leker bezig... Begint er aardig op te lijken zo... keep on going
D D_Valentino Komt weleens kijken 27 mrt 2009 #857 Thanx nog voor de spullen, het word een dikke vette kadett king: al dat werk :wors mvg Davy
J jblfreak Hoort bij de inboedel 28 mrt 2009 #858 graag gedaan davy hoop dat je er veel aan hebt de dett komt wel goed stukje voor stukje gaan we verder vannacht even als k uit de kroeg kom de ander 2 wielen ophalen
graag gedaan davy hoop dat je er veel aan hebt de dett komt wel goed stukje voor stukje gaan we verder vannacht even als k uit de kroeg kom de ander 2 wielen ophalen
R Ronaldo Post best veel 28 mrt 2009 #859 origineel gepost door jblfreak vannacht even als k uit de kroeg kom de ander 2 wielen ophalen ................:jerry
origineel gepost door jblfreak vannacht even als k uit de kroeg kom de ander 2 wielen ophalen ................:jerry