D D@niel Lid 23 nov 2012 #1 Donderdagavond is er bij ons op de zaak in Apeldoorn een Opel Zafira Tourer met het kenteken 86-THD-7 gestolen. Misschien heeft iemand van hier de auto nog ergens zien staan of rijden.
Donderdagavond is er bij ons op de zaak in Apeldoorn een Opel Zafira Tourer met het kenteken 86-THD-7 gestolen. Misschien heeft iemand van hier de auto nog ergens zien staan of rijden.
R RISL Forumbewoner 23 nov 2012 #2 Ik zal m'n ogen openhouden hier in het zuiden. Zoveel Zafira Tourers rijden er nou ook (nog) niet rond.
Ik zal m'n ogen openhouden hier in het zuiden. Zoveel Zafira Tourers rijden er nou ook (nog) niet rond.
A astraTD Forumbewoner 23 nov 2012 #3 Eerlijk gezegd heb ik zo'n auto nog niet zien rijden :hmmz Hoop dat die snel word terug gevonden.
S Silver Loopt hier de deur plat 23 nov 2012 #4 Hoe is dat gegaan dan? met een proefrit? of sleutels gejat? op een trailer weggehaald?
T TWA Hoort bij de inboedel 23 nov 2012 #5 @Silver wrote:Hoe is dat gegaan dan? met een proefrit? of sleutels gejat? op een trailer weggehaald? Vroeg het me idd ook af...
@Silver wrote:Hoe is dat gegaan dan? met een proefrit? of sleutels gejat? op een trailer weggehaald? Vroeg het me idd ook af...