M Maurice89 Hoort bij de inboedel 11 jun 2014 #21 Nee helaas astra schors Ik tot de vectra verkocht is. Dus de vectra gaat mee
R RISL Forumbewoner 11 jun 2014 #22 Okay, heel begrijpelijk. Hopelijk volgend jaar dan een mooie G OPC Caravan op de Brabantmeeting. :thumb
Okay, heel begrijpelijk. Hopelijk volgend jaar dan een mooie G OPC Caravan op de Brabantmeeting. :thumb
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 14 jun 2014 #23 @Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup . Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk. Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.
@Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup . Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk. Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.
T Tommy666 Post best veel 14 jun 2014 #24 @Maurice89 wrote:@Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup . Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk. Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost. Ik heb het even opgezocht. Ik had destijds maar 1 nodig voor de B-stijl. Kostte toen 23 euro. Maar als je ze allemaal wilt ben je natuurlijk meer kwijt. 4 stuks voor de B stijl en op je foto te zien zit er achteraan zo te zien ook nog eentje. Dan loopt het natuurlijk al op.
@Maurice89 wrote:@Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup . Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk. Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost. Ik heb het even opgezocht. Ik had destijds maar 1 nodig voor de B-stijl. Kostte toen 23 euro. Maar als je ze allemaal wilt ben je natuurlijk meer kwijt. 4 stuks voor de B stijl en op je foto te zien zit er achteraan zo te zien ook nog eentje. Dan loopt het natuurlijk al op.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 14 jun 2014 #25 Ik denk er nog even over na Hoe en wat ik er mee doe. De voorruit is al onderweg dus het begin is er al :angel
Ik denk er nog even over na Hoe en wat ik er mee doe. De voorruit is al onderweg dus het begin is er al :angel
G gerben rsv Post best veel 14 jun 2014 #26 Er staat toch alleen maar een Carbon printje op de sticker ? Deze kun je ook wel bij een stickerboer laten maken lijkt me .
Er staat toch alleen maar een Carbon printje op de sticker ? Deze kun je ook wel bij een stickerboer laten maken lijkt me .
C corsa_c20xe Komt weleens kijken 15 jun 2014 #27 Mooie opc! Ik zou bij een station de dakrails verwijderen, zelfde als de blauwe met de 19 inch snowflakes. Staat super mooi.
Mooie opc! Ik zou bij een station de dakrails verwijderen, zelfde als de blauwe met de 19 inch snowflakes. Staat super mooi.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 16 jun 2014 #28 Dat wil ik in de toekomst denk ik ook wel gaan doen met die stickers :thumb En die rails wil ik er ook af hebben :angel maar ben nog niks tegen gekomen dat ik ze kan vervangen voor zo'n lange dak strip.
Dat wil ik in de toekomst denk ik ook wel gaan doen met die stickers :thumb En die rails wil ik er ook af hebben :angel maar ben nog niks tegen gekomen dat ik ze kan vervangen voor zo'n lange dak strip.
S Silver Loopt hier de deur plat 16 jun 2014 #29 die OPC dakstrips hebben ze bij orginalcarparts, kost je wel een klein vermogen 273euro. http://www.originalcarparts.nl/auto...08813/opel-astra-g-station-opc-daksierlijsten" onclick="window.open(this.href);return false;
die OPC dakstrips hebben ze bij orginalcarparts, kost je wel een klein vermogen 273euro. http://www.originalcarparts.nl/auto...08813/opel-astra-g-station-opc-daksierlijsten" onclick="window.open(this.href);return false;
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 16 jun 2014 #30 Bij mijn buurman kun je terecht voor je Carbon bestickering he.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 16 jun 2014 #31 Haha ok dat komt mooi uit, misschien kan ik het zelf ook maar dat is een kwestie van proberen.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 26 feb 2015 #33 Ja met een beste hoge prijs de mijne mag voor heel wat minder weg :jerry Maar 1 duitser op sevenum met bbs? Was ik dat niet?
Ja met een beste hoge prijs de mijne mag voor heel wat minder weg :jerry Maar 1 duitser op sevenum met bbs? Was ik dat niet?
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 1 mrt 2015 #34 Haha hopelijk binnenkort op 19 inch snowflakes :angel De velgen komen onder de calibra met cliff bumper :wub Auto heeft inmiddels 293 pk en 460nm koppe :wub
Haha hopelijk binnenkort op 19 inch snowflakes :angel De velgen komen onder de calibra met cliff bumper :wub Auto heeft inmiddels 293 pk en 460nm koppe :wub
D darky Komt weleens kijken 3 mrt 2015 #35 Heb je nog meer foto's met deze velgen? Ben naar zoiets op zoek voor mijn opc break (vind ze alleen nergens )
Heb je nog meer foto's met deze velgen? Ben naar zoiets op zoek voor mijn opc break (vind ze alleen nergens )
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 3 mrt 2015 #36 Staan genoeg bbsjes te koop kost je wel minimaal 500 euro of meer. 5x112 bbs zoeken op marktplaats of kapaza
Staan genoeg bbsjes te koop kost je wel minimaal 500 euro of meer. 5x112 bbs zoeken op marktplaats of kapaza
D darky Komt weleens kijken 4 mrt 2015 #37 5x112 wel maar wil niet met springbouten gaan werken. Mocht je ooit platte dakrails steken dan moet je wel paar gaten dichtsmeren. Platte zijn volledig geklikt, de andere deels met clips en vijzen.
5x112 wel maar wil niet met springbouten gaan werken. Mocht je ooit platte dakrails steken dan moet je wel paar gaten dichtsmeren. Platte zijn volledig geklikt, de andere deels met clips en vijzen.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 4 mrt 2015 #38 Hmm ok bedankt voor de tip :thumb Ja ik twijfel nog vind 250a300 veel voor 2 daklijstjes uke En me calibra is me hobby auto dus kost ook al veel geld
Hmm ok bedankt voor de tip :thumb Ja ik twijfel nog vind 250a300 veel voor 2 daklijstjes uke En me calibra is me hobby auto dus kost ook al veel geld
D darky Komt weleens kijken 4 mrt 2015 #39 Is veel geld maar iooh zo mooi. Goedkoopste dat ik heb gevonden is original car parts (in België zijn ze een pak duurder) Ik heb er geen spijt van (de opc is gelukkig nu wel mijn enige "hobby" auto)
Is veel geld maar iooh zo mooi. Goedkoopste dat ik heb gevonden is original car parts (in België zijn ze een pak duurder) Ik heb er geen spijt van (de opc is gelukkig nu wel mijn enige "hobby" auto)
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 5 mrt 2015 #40 Hopelijk vind ik het iets goedkoper, en hopelijk is me update met nieuwe wielen er snel :thumb daarna kijk ik weer verder.
Hopelijk vind ik het iets goedkoper, en hopelijk is me update met nieuwe wielen er snel :thumb daarna kijk ik weer verder.