D darky Komt weleens kijken 10 mrt 2015 #41 zijn dit 17 of 18'ers en een verlaagde auto? (zoja hoeveel ongeveer ) dit soort velgen blijft een van de mooiere
zijn dit 17 of 18'ers en een verlaagde auto? (zoja hoeveel ongeveer ) dit soort velgen blijft een van de mooiere
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 26 mrt 2015 #42 Dit zijn orginele en dat is altijd 17 inch hopelijk kunnen deze er snel onderuit :swear vind ze niet mooi wil er 19 inch onder :thumbup En hoeveel geen idee zit schroefset onder.
Dit zijn orginele en dat is altijd 17 inch hopelijk kunnen deze er snel onderuit :swear vind ze niet mooi wil er 19 inch onder :thumbup En hoeveel geen idee zit schroefset onder.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 27 mrt 2015 #44 Liggen winterbandjes op dus deze gaan niet weg wegens me remklauwen moet er minimaal 17inch onder :angel Als het goed is heb ik nu aankomende week eindelijk me 19inch velgen. Heb wel binnenkort zo'n velgen te koop staan maar dan van een andere auto.
Liggen winterbandjes op dus deze gaan niet weg wegens me remklauwen moet er minimaal 17inch onder :angel Als het goed is heb ik nu aankomende week eindelijk me 19inch velgen. Heb wel binnenkort zo'n velgen te koop staan maar dan van een andere auto.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 2 apr 2015 #45 Na lang wachten heb ik ze eindelijk Morgen eens kijken of het gaat met de bandjes die er op liggen
D darky Komt weleens kijken 3 apr 2015 #49 Mooi, hoewel ik ze precies een maatje te groot vind. Heb je meer foto's?