Zwolse Opel Treffen.. 24 mei 2015

Ik heb de 4 wieldoppen voor Asconahobbyist. Het zijn wel oude doppen,niet zilver,maar dat matte grijs.Ik denk wel dat ze even een spuitbusje nodig hebben.

@saluma wrote:Ik heb de 4 wieldoppen voor Asconahobbyist. Het zijn wel oude doppen,niet zilver,maar dat matte grijs.Ik denk wel dat ze even een spuitbusje nodig hebben.

Thnx!!!!

Ik ga morgen naar een sloop waar een e1 zou moeten staan,nog wat nodig??

@Duurt wrote:mag je ook in de oude watertoren om het treffen van boven te bekijken?

Oude watertoren?

Dat ding is nieuw neergezet. (toch ?)

Rik

nou gok ik, omdat het een restaurant is, dat je wel nara boven zou mogen om bv foto's te maken oid. vragen staat vrij me dunkt

Graag even jullie aandacht !

Als ik het adres intoets op mn tomtom dan kom ik niet bij afslag Nieuwleusen uit op de A28 maar een afslag later bij Ommen.

Dat is net voor Zwolle.

Ik kom dan op het industrieterrein Hessenpoort uit.

Nu hebben we het al over dat ding (watertoren) gehad en dus is het mij wel duidelijk maar geheid, er gaan hier mensen de mist in en pakken de afslag later en zitten er dan kilometers naast.

Beter is het om als adres/straat op te geven: Lichtmisweg 1, dan ben je zo goed als zeker ter plaatse.

Dat was het even van mijn kant.

Rik :)

De wegrestaurant zit op de hermelenweg 190 ... Als ik dit op de navi ingeef krijg ik juiste plaats ... Wel vaag...

meerdere mensen die het zelfde ervaren als Rik ?

Terug
Naar boven