R remutr Loopt hier de deur plat 16 mei 2015 #41 30 mei is voor mij de start van het roofvis seizoen, daar kan ik helaas niet bij zijn.
S soepkiepe Forumbewoner 17 mei 2015 #43 De standjes zijn aangepast. Ronaldshirts en mhcarligtning zullen om prive redenen niet aanwezig zijn. Helaas geen vervangers gevonden, word nu ook wel erg kort dag denk ik.
De standjes zijn aangepast. Ronaldshirts en mhcarligtning zullen om prive redenen niet aanwezig zijn. Helaas geen vervangers gevonden, word nu ook wel erg kort dag denk ik.
K KadAstra-EF Forumbewoner 17 mei 2015 #44 Kan best zijn dat ik met mn E kom, ga er van uit dat mn F dan nog niet klaar is. Rik
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 17 mei 2015 #47 Nog een week te gaan ... Wij hebben er veel zin in maar dat wisten jullie al Nu ziet het weer er sober uit maar hee , we maken er een gezellige dag van en hopelijk gaan we naar veel zon en een graad of 20 .
Nog een week te gaan ... Wij hebben er veel zin in maar dat wisten jullie al Nu ziet het weer er sober uit maar hee , we maken er een gezellige dag van en hopelijk gaan we naar veel zon en een graad of 20 .
B Banjerrr Komt weleens kijken 17 mei 2015 #49 Wij zijn er waarschijnlijk ook bij. Is er toevallig ook een stand voor reparatie van bekleding? Misschien is zoiets nog een optie?
Wij zijn er waarschijnlijk ook bij. Is er toevallig ook een stand voor reparatie van bekleding? Misschien is zoiets nog een optie?
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 17 mei 2015 #52 Super jongens .... Helaas hebben we zo'n stand niet dit jaar ... We gaan kijken of dit misschien iets is voor het jaar daarop :thumb Jammer Fearless ...
Super jongens .... Helaas hebben we zo'n stand niet dit jaar ... We gaan kijken of dit misschien iets is voor het jaar daarop :thumb Jammer Fearless ...
G g-astraa Komt hier geregeld 19 mei 2015 #54 ook aanwezig met een deligatie van opn. :thumb :thumb :thumb
R richard-gts-v6 Komt weleens kijken 19 mei 2015 #56 Ben ook van plan om te gaan. waarschijnlijk samen met mn pa in mijn Vectra, hij laat zn Antara thuis
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 20 mei 2015 #57 jammer genoeg ben ik er niet bij, ik ga de andere kant op om een Corsa op te bouwen. en misschien de mijne eens te maken (lekke uitlaat, kapotte startmotor en deuken in zijscherm.... :jerry )
jammer genoeg ben ik er niet bij, ik ga de andere kant op om een Corsa op te bouwen. en misschien de mijne eens te maken (lekke uitlaat, kapotte startmotor en deuken in zijscherm.... :jerry )
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 mei 2015 #60 Ik kom definitief met m'n E. M'n F heeft last van opel-goud en dat moet weg ! Rik