zonneschermen in Zafira

Voor de kids achterin???

zelf hebben wij van die schermpjes me die auto van CARS erop gedrukt met enkel 1 zuignap eraan

werkt ook uitstekend en de kids hebben ook nog wat te zien.

kosten 5 euro bij de bouwmarkt in de graaibak

ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig:D:P

ik heb toch maar een setje besteld, we zien wel of het wat is en anders.......................Marktplaats is gewillig:D:P

[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

Dat zou ik het liefste ook hebben maar daar heb

je geen keus in bij een 2e hands auto

Het geeft een sportieve uitstraling aan de auto vind ik

[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier )

niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.

ik heb ze er ook in zitten € 129,- en passen perfect ( wel de klemmetjes goed doen, kan maar op 1 manier )

niet de sonniboy, zijn te duur. Enige verschil is dat het achteruuit scherm uit 2 delen bestaat.

@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

of langer zoeken.

heb ik ook gedaan 8)

@GRSBK wrote:[rquote=1919689&tid=146695&author=hennyw]ik heb privacy glass, vindt dat donker zat.

of langer zoeken.

heb ik ook gedaan 8)

Terug
Naar boven