Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo heren ik kan een zonnerollo nieuw in doos kopen maar waar kan ik zien of ik eventueel al de draden heb liggen in mijn OmiB1??? Als ik die niet heb is het moeilijk te maken?? Zal niet veel meer zijn als plus,min en aansturing toch???
Nou in zoverre dat ik klaar ben met de voorbereiding. Ik heb een rollo op de kop getikt(nieuw in doos) voor 60 eurie met hoedeplank of hoe je het wil noemen. F20 nog niet gevonden(maar het was al donker en had niet veel licht in de garage) Ik ga morgen de sloperijen af hier in rotterdam voor de schakelaar en dan moet ik even wachten tot mijn maatje(hoofdmonteur bij MAN) tijd voor me heeft. Ik zit namelijk met een net geopereerde schouder die ik nog niet veel mag bewegen. Daarom rijd ik momenteel in de nieuwe golf tsi met dsg bak van mijn vriendin.Schakelen is auto of flipperen aan het stuur.Heb die trouwens laatst ook gesloopt.De direct aangestuurde versnellingsbakregelapparaat gaf een verkeerde koppelingstemperatuur aan. Hierdoor werd de koppelings beschermingsfunctie geactiveerd.Eerst kreeg ik een knipperende schakelindicatie bij de raarste toeren,auto begon te schokken,verlaging van het motorkoppel en opening van de koppeling(geen aandrijving) Waren godzijdank verkeerde sensoren waardoor alles netjes gefixt is.Heb zelfs 2 dagen in een nieuwe passat cc mogen rijden wat ook geen straf was. Maar we dwalen af. Een paar dashboard lampjes gaat nog wel maar om nou in mijn sedan onder moeilijke hoeken gedraaid mijn hoedeplank er uit te rossen zie ik niet zo zitten. Mijn vrienden met linker handen mogen mijn auto nog niet eens wassen laat staan aan sleutelen. Maar mijn maatje fixed het wel voor me. Hij is mijn aangewezen persoon voor de 'Jack' klussen (klussen die ik beter niet zelf kan doen)zoals laatst mijn kopvlakken en spruitstukbout tappen.Zal zeker een how-to van het zonnescherm maken.
Okee dat is wel makkelijk. Zal je zeker raadplegen als het niet lukt. Woon bij je om de hoek... Woon zelf in Rotterdam maar ben wel origineel uit Dordrecht
he mannen ,zo moeilijk is dat rollootje plaaste niet :hmmz tis ff goed kijke wat je los moet halen, het enigste wat ik heb moeten doen is een stukje uit de hoeden plank snijden waar het plastic kapje van de middelste gordel over heen komt ,want die kwam niet over een met het gat wat in mn eigen plank zat voor de rest was het bij mij in 30 minuutjes gebeurt, moet zegge dat een drieweg klep vervangen een stuk pittiger isvoor een sleutel leek zoals ik maar idd een how to is altyd leuk om te bekijken en makkelijk voor de mensen die het van plan zijn
Ik heb er gewone slangen klemen omheen gedaan, maar nu hoor ik weer dat je toch beter de originele klemmen kan gebruiken omdat een slangenklem op de plek waar het schroefdraad zit niet helemaal afsluit en daar op die plek als het ware niet goed afsluit.
Ik heb nergens last van , maar het zetten mij toch aan het denken. (voor zover dat dat nog lukt):hmmz