Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nee al een bijna een jaartje in bezit maar sins kort me daily geworden (t vrouwtje rijdt dagelijks met onze astra stw.1.9)..maar tis geen straf dus laat de zon maar komen haha
Geen zon in brabant....gister wel weer in de kadett gereden naar het werk. In anderhalve maand tijd denk 600m gereden. Maar was weer fijn om erin te rijden.
Meteen weer een compliment gekregen van een klant . Vond het mooi dat hij nog origineel was. Rijdt zelf in een dikke Mercedes en had ook nog twee odtimer mercedersen.
ik rij dagelijks met mn cabriootje or geen centje pijn..alleen wat vaker soppen en poetsen maarja das geen straf haha heb vorige maand ook open gereden hoor..
@0Rudy0 wrote:ik rij dagelijks met mn cabriootje or geen centje pijn..alleen wat vaker soppen en poetsen maarja das geen straf haha heb vorige maand ook open gereden hoor..