zoektocht naar op-com

opcom is niet alleen voor jouw astra.. opcom past op bijna alle opels ( alleen de hele oude zonder OBD plug niet)

dus antwoord op je vraag.. ja die past

gezien de prijs zal het een clone zijn maar daar werken de meeste op het forum mee.. een originele opcom is vele malen duurder

Ik heb in het midden onder me handrem een stekker zitten waar die uitgelezen zou kunnen worden werdt me verteld dus dat zal wel goed zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Wel las ik dat ik code nodig heb van carpass die heb ik niet dus zal ik naar opeldealer motte weten jullie wat die code opvragen kost

code kun je dacht ik ook opvragen via opcom...

en ja de opcom plug past op je OBD stekker van je astra

You will need the vehicle security code, which can be found on the CAR-PASS.

Dit staat in de omschrijving van de site

sorry ik haal 2 autos door elkaar i.v.m. een ander topic

maar die code kun je ook via opcom verkrijgen.. is al eens eerder gevraagd op dit forum

voor de sleutels gaan via opcom volgens mij.. van de radio ofzo is dacht ik via de dealer kost 30 euro.. je kunt ook de dealer bellen

Code kan je alleen krijgen via Dealer of via je car pass en sommige leden die de ECU uit kunnen lezen maar niet via een opcom.

Heb er een caliber radio inzitten eventueel alleen miss een code nodig voor eventueel met de opcom de cv kastje aan sleutelbos inlezen

in mijn geval 63wilfred zou ik dus juist de linker nodig hebben namelijk bj 1996 de andere is voor bj 1997-2004 helaas.

als jezou kunnen uitproberen hoe de linker werkt voor mij zou ik blij zijn,

en zou ik kunnen gaan overwegen welke ik zou moeten gaan kiezen

@63wilfred wrote:@bart-gsi

als je per ongeluk op reset drukt kun je die altijd weer resetten :wors :wors :wors

niet die van de sleutels... start anders beetje lastig... vooral als je niet weet hoe je dat terug moet zetten..

Naja de reden voor aanschaf opcom is dus cv sleutelkastje aan me bos opnieuw in te lezen

Terug
Naar boven