H henkjan_80 Post best veel 18 okt 2008 #2 En er zit nog een raamgeleider in het achterraam. Netjes gedaan maar niet mijn smaak
B Brammmm Komt weleens kijken 18 okt 2008 #3 Het was naar mijn mening nog mooier geweest als ie de deuren van een 2-deurs C-Ascona gebruikte
A Arjen Komt hier geregeld 18 okt 2008 #4 Dan moet je wel erg veel verbouwen. Dit is gewoon een 5drs waarvan de achterdeuren zijn weggewerkt. Maar hij is er wel hoor. In Zuid-Amerika!!
Dan moet je wel erg veel verbouwen. Dit is gewoon een 5drs waarvan de achterdeuren zijn weggewerkt. Maar hij is er wel hoor. In Zuid-Amerika!!
I imported_piet Komt hier geregeld 18 okt 2008 #6 die paarse heeft al eens in de flash gestaan een hele tijd terug
J Jigsaw Komt hier geregeld 20 okt 2008 #7 waarom zou je een achterdeur weghalen ? ik snap het niet, is toch alleen maar handig? Voor het uiterlijk? zo lelijk vind ik 4/5 deurs niet hoor. Persoonlijk had ik liever een 4 deurs als 2 deurs ascona gehad
waarom zou je een achterdeur weghalen ? ik snap het niet, is toch alleen maar handig? Voor het uiterlijk? zo lelijk vind ik 4/5 deurs niet hoor. Persoonlijk had ik liever een 4 deurs als 2 deurs ascona gehad
M Makko Loopt hier de deur plat 20 okt 2008 #8 Nou met die rolkooi erin kunnen er toch geen passagiers mee achterin...zit je klem tussen de buizen met gordels links en rechts in je nek
Nou met die rolkooi erin kunnen er toch geen passagiers mee achterin...zit je klem tussen de buizen met gordels links en rechts in je nek