T tonneke Komt weleens kijken 2 mei 2009 #2 En zow zijn er nog stiekem veel plaatsen waar ascona's , manta's etc staan.
T tipkemanta Lid 6 mei 2009 #3 jah ...jammer dat de ascona,s daar staan maar die groene boven die mooie vrouw lijkt mij nog wel te redden!! gr tjipke
jah ...jammer dat de ascona,s daar staan maar die groene boven die mooie vrouw lijkt mij nog wel te redden!! gr tjipke
M McLambo Hoort bij de inboedel 9 jan 2010 #6 Op foto 1 zie ik er toch aardig wat tussen liggen. Toch zonde dat ze niet netjes gestript zijn voor onderdelen :vertag
Op foto 1 zie ik er toch aardig wat tussen liggen. Toch zonde dat ze niet netjes gestript zijn voor onderdelen :vertag
M Martin 2.0S Komt weleens kijken 10 jan 2010 #7 origineel gepost door Robbie1974 Zoek de Ascona's... Foto 1 rechts, halverwege een oranje in lengterichting. Die zal iedereen wel zien Links van het midden een donkergroene (achterzijde) Daar bovenop een koperkleurige (achterzijde) 2 auto's lager dan de de donkergoene, een blauwe? (voorzijde, zonder grille) Ziet iemand anders nog meer of minder?
origineel gepost door Robbie1974 Zoek de Ascona's... Foto 1 rechts, halverwege een oranje in lengterichting. Die zal iedereen wel zien Links van het midden een donkergroene (achterzijde) Daar bovenop een koperkleurige (achterzijde) 2 auto's lager dan de de donkergoene, een blauwe? (voorzijde, zonder grille) Ziet iemand anders nog meer of minder?
F fluks Komt hier geregeld 5 dec 2012 #9 @Martin 2.0S wrote:origineel gepost door Robbie1974 Zoek de Ascona's... Foto 1 rechts, halverwege een oranje in lengterichting. Die zal iedereen wel zien Links van het midden een donkergroene (achterzijde) Daar bovenop een koperkleurige (achterzijde) 2 auto's lager dan de de donkergoene, een blauwe? (voorzijde, zonder grille) Ziet iemand anders nog meer of minder? die oranje is volgens mij een volvo340
@Martin 2.0S wrote:origineel gepost door Robbie1974 Zoek de Ascona's... Foto 1 rechts, halverwege een oranje in lengterichting. Die zal iedereen wel zien Links van het midden een donkergroene (achterzijde) Daar bovenop een koperkleurige (achterzijde) 2 auto's lager dan de de donkergoene, een blauwe? (voorzijde, zonder grille) Ziet iemand anders nog meer of minder? die oranje is volgens mij een volvo340