F fornix Lid 20 mei 2013 #4 Ik heb de foto uitvergroot maar kon helaas niet lezen wat er op die sticker staat
R remutr Loopt hier de deur plat 20 mei 2013 #7 2 lotus omega's, die laat je toch niet zo buiten staan??? Eeuwig zonde van deze top omega's
M midnight black Hoort bij de inboedel 20 mei 2013 #8 Zo'n auto kun je toch bijna altijd opknappen: kont van een doorsnee Omega erop en je bent al halfweg.
Zo'n auto kun je toch bijna altijd opknappen: kont van een doorsnee Omega erop en je bent al halfweg.
S soepkiepe Forumbewoner 20 mei 2013 #9 ik was er heen gegaan voor meer info dingen zijn al erg zeldzaam
S Silver Loopt hier de deur plat 20 mei 2013 #10 @wagnas wrote:Op raamsticker staat: Opel Power Nederland Nee, volgens mij staat er Opel Freunde ...en dan een duitse plaatsnaam. waarschijnlijk een duitse wagen.
@wagnas wrote:Op raamsticker staat: Opel Power Nederland Nee, volgens mij staat er Opel Freunde ...en dan een duitse plaatsnaam. waarschijnlijk een duitse wagen.
V voederbiet Loopt hier de deur plat 21 mei 2013 #11 :shock: :shock: :wub :wub :wub :wub Was dat maar mijn garagepad
R remutr Loopt hier de deur plat 21 mei 2013 #12 ja wil ook wel ruilen met mijn auto die grijze ziet eruit als een mg als het een zr 180 is heb je een mooie auto aan en dat bootje mag er ook wezen.
ja wil ook wel ruilen met mijn auto die grijze ziet eruit als een mg als het een zr 180 is heb je een mooie auto aan en dat bootje mag er ook wezen.
F fornix Lid 21 mei 2013 #14 @midnight black wrote:En Fornix, waar ga jij zoal fietsen? in het buitengebied rondom Oldenzaal
R remutr Loopt hier de deur plat 22 mei 2013 #15 Het lijkt op een engels model fornix mooie omega heb je voor de deur staan