D Dolmans Post best veel 14 mrt 2010 #21 Gaaf, Kees. Ziet er goed uit. Nog een Manta in ons dorp. Dat gaat vooruit!!
O Opelkees Hoort bij de inboedel 14 mrt 2010 #22 origineel gepost door Black Magic mooie auto kees ziet er leuk uit en gauw even een afspraak maken voor de gsi om de stickers te doen wel leuk zo 2 witte zeker weten bumper ligt klaar voor montage dus ff zorgen dat ie rijdt @Dolmans ja word nog wel wat zo al zal die van Pastra nog heel lang geen weg gaan zien denk ik:jerry
origineel gepost door Black Magic mooie auto kees ziet er leuk uit en gauw even een afspraak maken voor de gsi om de stickers te doen wel leuk zo 2 witte zeker weten bumper ligt klaar voor montage dus ff zorgen dat ie rijdt @Dolmans ja word nog wel wat zo al zal die van Pastra nog heel lang geen weg gaan zien denk ik:jerry
J JohnC Komt hier geregeld 14 mrt 2010 #23 heb de manta ook te koop zien staan was ook te laat maar leuk dat hij hier in de buurt komt te rijden :thumbup en als je er van af moet kom je maar langs.
heb de manta ook te koop zien staan was ook te laat maar leuk dat hij hier in de buurt komt te rijden :thumbup en als je er van af moet kom je maar langs.
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 15 mrt 2010 #24 Ik zag hem ook voor 250 wilde ik hem ook wel hebben Dan had ik de APK eraf gereden en dan denk ik gesloopt :angel 16V spullen zijn veel waard Wat voorn interieur zit erin Kees? Iig gefeliciteerd met de aankoop
Ik zag hem ook voor 250 wilde ik hem ook wel hebben Dan had ik de APK eraf gereden en dan denk ik gesloopt :angel 16V spullen zijn veel waard Wat voorn interieur zit erin Kees? Iig gefeliciteerd met de aankoop
O Opelkees Hoort bij de inboedel 15 mrt 2010 #25 gewoon origineel gt zonde om te slopen is echt nog heel netjes
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 15 mrt 2010 #26 Je weet dan waar je terrecht kunt hé? :jerry
O opelmanta29 Post best veel 15 mrt 2010 #28 Nog geen half jaar geleden stond deze Manta nog in IJmuiden te koop. Hij gaat wel het hele land door. Succes Kees met deze Manta.
Nog geen half jaar geleden stond deze Manta nog in IJmuiden te koop. Hij gaat wel het hele land door. Succes Kees met deze Manta.
O Opelkees Hoort bij de inboedel 15 mrt 2010 #29 ja ik heb er wat over gevonden op oldtimeropelforum hij is ook bij een garage in ijmuiden geweest net nog even mee naar Harderwijk geweest morgen beginnen delen eraf te halen
ja ik heb er wat over gevonden op oldtimeropelforum hij is ook bij een garage in ijmuiden geweest net nog even mee naar Harderwijk geweest morgen beginnen delen eraf te halen
J johani500driver Komt hier geregeld 15 mrt 2010 #30 Gefeli. met je aankoop kees, wordt wel weer wat:wors
M mantallica Loopt hier de deur plat 15 mrt 2010 #31 Een knappe CC Kees :thumbup je zit weer goed in de Manta's king:
O Opelkees Hoort bij de inboedel 18 mrt 2010 #32 net even wat onderdelen gehaald bij Drachten in Friesland scherm en deur incl gratis engelmanns en alles in de kleur:wors word met een beetje werk wel weer strak:afro
net even wat onderdelen gehaald bij Drachten in Friesland scherm en deur incl gratis engelmanns en alles in de kleur:wors word met een beetje werk wel weer strak:afro