J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #4 origineel gepost door Gts32v6 Vectra's zat Gr. Gts32v6 Ja vooral stations Jan
O OPC-lijntje Post best veel 5 mei 2010 #5 origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door Gts32v6 Vectra's zat Gr. Gts32v6 Ja vooral stations Jan En dat is toch jammer :jerry
origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door Gts32v6 Vectra's zat Gr. Gts32v6 Ja vooral stations Jan En dat is toch jammer :jerry
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #6 origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door Gts32v6 Vectra's zat Gr. Gts32v6 Ja vooral stations Jan En dat is toch jammer :jerry Okè ook two-tone GTSjes:jerry:jerry:jerry Jan (grapje)
origineel gepost door OPC-lijntje origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door Gts32v6 Vectra's zat Gr. Gts32v6 Ja vooral stations Jan En dat is toch jammer :jerry Okè ook two-tone GTSjes:jerry:jerry:jerry Jan (grapje)
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 5 mei 2010 #8 origineel gepost door funkycorsa damz zijn dat er nou gewoon 4 door 1 ongeval :swear zonde 3 vec`s en 1 zafira toch? Jan
origineel gepost door funkycorsa damz zijn dat er nou gewoon 4 door 1 ongeval :swear zonde 3 vec`s en 1 zafira toch? Jan
F funkycorsa Post best veel 5 mei 2010 #9 origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door funkycorsa damz zijn dat er nou gewoon 4 door 1 ongeval :swear zonde 3 vec`s en 1 zafira toch? Jan :hmmz je hebt gelijk, word tijd om te gaan slapen voor me toch zonde zeg
origineel gepost door janneman vectra c origineel gepost door funkycorsa damz zijn dat er nou gewoon 4 door 1 ongeval :swear zonde 3 vec`s en 1 zafira toch? Jan :hmmz je hebt gelijk, word tijd om te gaan slapen voor me toch zonde zeg
V vectra2004gts Post best veel 6 mei 2010 #10 crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry zonde
P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 8 mei 2010 #11 Als ik het zo lees zijn het 2 aparte ongelukken :vertag
F Famempeters Loopt hier de deur plat 8 mei 2010 #12 Volgens mij zijn deze Opels verliefd op elkaar en hebben wilde ...... bert