A ary Komt weleens kijken 8 nov 2012 #1 van het 1 op het andere moment heeft mijn assie een virus hij loopt nog net stationair maar als ik gas geef prutteld ie en bij volgas schieten de vonken uit de uitlaat miss lm stuk ofzo of iets anders heeft iemand een idee alvast mijn dank Ary
van het 1 op het andere moment heeft mijn assie een virus hij loopt nog net stationair maar als ik gas geef prutteld ie en bij volgas schieten de vonken uit de uitlaat miss lm stuk ofzo of iets anders heeft iemand een idee alvast mijn dank Ary
V Vinci Forumbewoner 8 nov 2012 #2 Kan veel zijn... Even autodata alle sensor checks doen... Of uit laten lezen... Zie in je andere topic dat het al weer opgelost is.... :sleeping
Kan veel zijn... Even autodata alle sensor checks doen... Of uit laten lezen... Zie in je andere topic dat het al weer opgelost is.... :sleeping
A ary Komt weleens kijken 8 nov 2012 #3 nee dit is weer een ander probleem de lm is het niet maar hij start nu helemaal niet meer net alsof ie geen vonk krijgt want zelfs met beetje remreiniger niks? ga maar ff andere bombine proberen word vervolgd in ieder geval
nee dit is weer een ander probleem de lm is het niet maar hij start nu helemaal niet meer net alsof ie geen vonk krijgt want zelfs met beetje remreiniger niks? ga maar ff andere bombine proberen word vervolgd in ieder geval
M Mr. Bone Komt hier geregeld 8 nov 2012 #4 Brandstofrelais is ook een aanrader om te controleren. Kan ook HELE rare dingen doen.
O otdh Loopt hier de deur plat 8 nov 2012 #5 krukassensor, kan die wel lekker van gaan vlammen uit de uitlaat en weinig gasreactie/moeilijk van starten
krukassensor, kan die wel lekker van gaan vlammen uit de uitlaat en weinig gasreactie/moeilijk van starten
F folkyc20xe Post best veel 12 nov 2012 #6 Hall gever wil ook wel eens het probleem zijn, inderdaad ff meten.
V Vinci Forumbewoner 12 nov 2012 #7 Exact krukassensor is verdacht! Als die slecht of niet werkt dan vonkt hij niet!! Gaat de pomp overigens ook niet lopen!
Exact krukassensor is verdacht! Als die slecht of niet werkt dan vonkt hij niet!! Gaat de pomp overigens ook niet lopen!