D dark-divx Post best veel 16 okt 2012 #1 Hallo, Dus hier mijn vraag waar ik allemaal moet op letten als ik zetels met zetelverwarming zou willen steken. Momenteel heb ik het niet. -Bediening op middenconsole. -Zit kabelboom altijd al klaar? -en waarschijnlijk inleren met opcom? grtz
Hallo, Dus hier mijn vraag waar ik allemaal moet op letten als ik zetels met zetelverwarming zou willen steken. Momenteel heb ik het niet. -Bediening op middenconsole. -Zit kabelboom altijd al klaar? -en waarschijnlijk inleren met opcom? grtz
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 22 okt 2012 #3 @dark-divx wrote:en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is? Het is niet enkel de fichen, ook de software van de REC moet erop zijn voorbereid en dat kan je herkennen aan de 2 letters die op de REC staan.
@dark-divx wrote:en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is? Het is niet enkel de fichen, ook de software van de REC moet erop zijn voorbereid en dat kan je herkennen aan de 2 letters die op de REC staan.
R Ray GLX Hyb Post best veel 22 okt 2012 #5 volgens mij was er een soort van zekering kastje lijkende apparaat in de kofferbak tenminste bij een Astra H.
volgens mij was er een soort van zekering kastje lijkende apparaat in de kofferbak tenminste bij een Astra H.
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 22 okt 2012 #6 @dark-divx wrote:en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is? Het is niet enkel de fichen, ook de software van de REC moet erop zijn voorbereid en dat kan je herkennen aan de 2 letters die op de REC staan.
@dark-divx wrote:en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is? Het is niet enkel de fichen, ook de software van de REC moet erop zijn voorbereid en dat kan je herkennen aan de 2 letters die op de REC staan.
D dark-divx Post best veel 16 okt 2012 #8 en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is?
en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is?
R Ray GLX Hyb Post best veel 22 okt 2012 #9 volgens mij was er een soort van zekering kastje lijkende apparaat in de kofferbak tenminste bij een Astra H.
volgens mij was er een soort van zekering kastje lijkende apparaat in de kofferbak tenminste bij een Astra H.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 16 okt 2012 #10 Kijken of de kabelboom en REC voorbereid is. En dan moet je de matten nog in de stoelen monteren.
M mich89 Post best veel 6 nov 2012 #12 @Juffer1: welke letters moeten er op de REC staan en hoe weet je dan hoe of wat je hebt?
D dark-divx Post best veel 16 okt 2012 #13 en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is?
en hoe kan ik zien dat de REC voorbereid is? en welke fichen moet de kabelboom hebben om te zien dat het de goede is?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 16 okt 2012 #14 Kijken of de kabelboom en REC voorbereid is. En dan moet je de matten nog in de stoelen monteren.
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 nov 2012 #15 Je kunt kijken of er klemmen in de zekering uitsparingen zitten op de plaats van zekering 39&40 in de REC. Onder zekering 39&40 moet het relais van de stoel verwarming zitten even kijken of daar ook klemmentjes in zitten. Let op : Meestal zijn alleen de Astra's van de eerste twee model jaren (volledig) voorbereid. En dan komt er nog bij dat : alle bekabeling er al moet liggen... Schakelaar connector ISO connector Stoel connector REC connector Dus het is nog niet zo simpel.
Je kunt kijken of er klemmen in de zekering uitsparingen zitten op de plaats van zekering 39&40 in de REC. Onder zekering 39&40 moet het relais van de stoel verwarming zitten even kijken of daar ook klemmentjes in zitten. Let op : Meestal zijn alleen de Astra's van de eerste twee model jaren (volledig) voorbereid. En dan komt er nog bij dat : alle bekabeling er al moet liggen... Schakelaar connector ISO connector Stoel connector REC connector Dus het is nog niet zo simpel.
M mich89 Post best veel 6 nov 2012 #16 @Juffer1: welke letters moeten er op de REC staan en hoe weet je dan hoe of wat je hebt?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 6 nov 2012 #17 Je kunt kijken of er klemmen in de zekering uitsparingen zitten op de plaats van zekering 39&40 in de REC. Onder zekering 39&40 moet het relais van de stoel verwarming zitten even kijken of daar ook klemmentjes in zitten. Let op : Meestal zijn alleen de Astra's van de eerste twee model jaren (volledig) voorbereid. En dan komt er nog bij dat : alle bekabeling er al moet liggen... Schakelaar connector ISO connector Stoel connector REC connector Dus het is nog niet zo simpel.
Je kunt kijken of er klemmen in de zekering uitsparingen zitten op de plaats van zekering 39&40 in de REC. Onder zekering 39&40 moet het relais van de stoel verwarming zitten even kijken of daar ook klemmentjes in zitten. Let op : Meestal zijn alleen de Astra's van de eerste twee model jaren (volledig) voorbereid. En dan komt er nog bij dat : alle bekabeling er al moet liggen... Schakelaar connector ISO connector Stoel connector REC connector Dus het is nog niet zo simpel.