Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb zelf ook een Zendai in mijn Zaffie B gebouwd met achteruitrij camera erop aan gesloten zelfs. Op de Zendai staat IGO8 op je sd kaartje. Op dit meegeleverde kaartje staan je Licencies voor de software op voor jouw apparaat. Ik heb een 2e kaartje van 16 Gb gekocht en alle bestanden 1 op 1 gekopieerd van mijn originele kaartje. Originele kaartje niets anders mee doen dan alleen bewaren. Voordat je begint te rommelen met skims e.d. eerst dit 2e kaartje in je Zendai doen en je navigatie systeem op laten starten. Als dit gewoon werkt kan je beginnen te experimenteren. Ik heb skins gedownload voor IGO Primo. Kaartupdates voor de Primo. Poi's enz. en werkend gekregen. Alleen heb ik zoveel gerommeld dat ik jouw niet kan uitleggen hoe het meer gedaan heb.
Je Zendai heeft 2 instellingen voor Navigatie. Een optionele ingebouwde navi en een Navi op een SD kaart IGO8. Je moet eerst kijken of je via de SRC toets naar je Navi systeem kan. Lukt dit niet dan moet je in je apparaat instelling opgeven waar jouw IGO8.exe bestand te vinden is.
ik ben nu mijn swissaudio aan het testen met igo9(primo) erop, vooral de vertraging in het terugkomen van de muziek nadat de navigatie wat gezegd heeft is daarin weg, dat is al een hele verbetering, deze heeft 2015 kaarten.