G GREY ILLUSION Post best veel 12 jan 2011 #164 vandaag wat losse delen gemonteerd,moet alleen nog de naden afstellen. en de nieuwe velgen gepast 19"zafira b OPC.
vandaag wat losse delen gemonteerd,moet alleen nog de naden afstellen. en de nieuwe velgen gepast 19"zafira b OPC.
G GREY ILLUSION Post best veel 12 jan 2011 #165 vandaag wat losse delen gemonteerd,moet alleen nog de naden afstellen. en de nieuwe velgen gepast 19"zafira b OPC.
vandaag wat losse delen gemonteerd,moet alleen nog de naden afstellen. en de nieuwe velgen gepast 19"zafira b OPC.
A a-manta-turbo Post best veel 12 jan 2011 #167 de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit
de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit
G GREY ILLUSION Post best veel 12 jan 2011 #169 [rquote=1840686&tid=139464&author=a-manta-turbo]de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit [/rquote] waar lopen die tegen aan dan???? wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra ook die liep niet aan
[rquote=1840686&tid=139464&author=a-manta-turbo]de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit [/rquote] waar lopen die tegen aan dan???? wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra ook die liep niet aan
A a-manta-turbo Post best veel 12 jan 2011 #170 de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit
de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit
G GREY ILLUSION Post best veel 12 jan 2011 #172 [rquote=1840686&tid=139464&author=a-manta-turbo]de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit [/rquote] waar lopen die tegen aan dan???? wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra ook die liep niet aan
[rquote=1840686&tid=139464&author=a-manta-turbo]de zaf b wielen lopen alleen aan als je er met 7 man inzit dus dat doe ik maar niet meer in de winter zomers heb ik de originele velgen blijf ik toch mooier vinden maar ziet er top uit [/rquote] waar lopen die tegen aan dan???? wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra ook die liep niet aan
T turbootje Loopt hier de deur plat 13 jan 2011 #173 erg mooi word die zo goed bezig kerel , maar ben niet anders gewend van je
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 13 jan 2011 #175 wielen staan hem goed en ik zou hem ook verlagen is geen opc 4x4
T turbootje Loopt hier de deur plat 13 jan 2011 #176 erg mooi word die zo goed bezig kerel , maar ben niet anders gewend van je
M manta_dennis Komt hier geregeld 13 jan 2011 #177 [rquote=wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra [IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y265/GREYILLUSION/imgproc.jpg[/IMG] ook die liep niet aan[/rquote] Net zoals deze?? :angel
[rquote=wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra [IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y265/GREYILLUSION/imgproc.jpg[/IMG] ook die liep niet aan[/rquote] Net zoals deze?? :angel
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 13 jan 2011 #178 wielen staan hem goed en ik zou hem ook verlagen is geen opc 4x4
A astrastationgsi Komt hier geregeld 13 jan 2011 #179 erg gaaf die 19 inch opc velgen het is ook maar hoe je hem verlaagt en hoe breed je wielen zijn
M manta_dennis Komt hier geregeld 13 jan 2011 #180 [rquote=wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra [IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y265/GREYILLUSION/imgproc.jpg[/IMG] ook die liep niet aan[/rquote] Net zoals deze?? :angel
[rquote=wou hem nog zeker 5 cm omlaag helpen. zoals mijn oude astra [IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y265/GREYILLUSION/imgproc.jpg[/IMG] ook die liep niet aan[/rquote] Net zoals deze?? :angel