zafira apk afkeur

djplan

Post weleens wat
ik heb een zafira a opc, ik dacht ik ga hem maar eens apk keuren en alles zal wel oke zijn maar helaaasss :thumbdown

bij de uitlaatgasmeting kwam de waardes niet goed uit, uit me hoofd dacht ik dat het om de lamdawaarde ging, die was 1.3 wat max 1.03 mag zijn wat ik heb gehoord?

Maar we kwamen achter dat er dus een gat zit in de uitlaatdemper en best wel groot, binnen werk was ook gewoon weg dus die is zeker aan vervanging toe.

Maar kan het hierdoor zijn dat dus ook de meting te hoog was ? ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpe

Even op marktplaats kijken op de afdeling Opel en dan Zafira Uitlaten en mooi spul bestellen bij Raymundus dat is de voordeligste die er is en je heb merk spul met alle bevestiging spulletjes er bij echt top spul koop daar al me uitlaat spullen als Opel beun ook heeft hij veel reparatie delen zodat je bijvoorbeeld zonder lassen de voor pijp compensator/flexibel deel kan vervangen met een zaag of slijp tolletje

heren bedankt voor jullie reactie

@Famempeters ik heb gekeken naar raymundus maar helaas niks gevonden voor de 2.0L Z20LET

als iemand nog een demper heeft liggen je kunt me altijd een pm sturen :vertag

helaas zit die van de opc model er niet tussen maar bedankt voor je reactie

ik heb trouwens een demper gevonden en er onder gehangen en met succes auto is er probleemloos verder doorheen gegaan :jerry

bedankt voor jullie reacties

Terug
Naar boven