Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Melding op de BC is ook raar dan geeft 183 km aan en van het werk naar huis is toch een km of 6@7 en teller stond op 167 km en nog later weer ff weg en ook weer een km of 10 gereden heen en trug stond de tteller BC op 163 km :hmmz
verbruikt hij daadwerkelijk ook veel? heb ik tijdje geleden ook last van gehad zag op de snel weg gewoon mijn benzinemeter dalen en rijbereik op info display met een noodgang dalen tijden contstant 120 rijden...auto aan de kant gezet en tankdop los gedraaid...trok op een of andere reden vacuüm...want nu heb ik er geen last meer van, verbruik zit hier op 9.5l op 100km.
Moet je ook zeker doen. De BC veranderd naarmate jij je rijd stijl aanpast. Bijvoorbeeld als ik de tank vol gooi en alles reset op de BC. Staat er dat ik 609KM zou kunnen rijden.
Als ik dan netjes met de Cruisecontrol op de snelweg rij verbruik ik gemiddeld 8,1 liter per 100KM. Maar als ik dan even flink gas geef en 180KM rij gaat je rijbereik ook flink achteruit.