Zafira A OPC goed?

vandaag opweg naar antwerpen, na 1u rijden krijg ik ineens telefoon dat hij in de file stond, en er een zwaar axident gebeurd was

en ik niet kon komen :wtf dus maar terug gereden, hij zou van de week zelf komen met de zafira hoop dat hij van zen woord is! ik hou jullie nog op de hoogte!

ja de beste man heeft me dus gisteren voor niets laten rijden! vandaag merkte ik op dat hij niet meer op het net stond,

dus ik een berichtje gestuurd met de vraag waneer hij zou komen, krijg ik antwoord terug DE OPC IS VERKOCHT IK HEB NOG ANDERE WAGENS :swear ik gezegt zovan heb je me daarom zover laten rijden? stuurde ie terug ALS IK MOET KIEZEN TUSSEN WAGEN ZO VERKOPEN OF 5000 BIJLEGGEN IS MEN KEUS RAP GEMAAKT :wtf die heeft echt schans dat hij ver woont of het zou zijn beste dag niet zijn! hij heeft alvast een negatieve beoordeling gekregen op zen 2dehands profiel!

@reaceyourfears wrote:ja de beste man heeft me dus gisteren voor niets laten rijden! vandaag merkte ik op dat hij niet meer op het net stond,

dus ik een berichtje gestuurd met de vraag waneer hij zou komen, krijg ik antwoord terug DE OPC IS VERKOCHT IK HEB NOG ANDERE WAGENS :swear ik gezegt zovan heb je me daarom zover laten rijden? stuurde ie terug ALS IK MOET KIEZEN TUSSEN WAGEN ZO VERKOPEN OF 5000 BIJLEGGEN IS MEN KEUS RAP GEMAAKT :wtf die heeft echt schans dat hij ver woont of het zou zijn beste dag niet zijn! hij heeft alvast een negatieve beoordeling gekregen op zen 2dehands profiel!

En dat geloof jij? Wat een kwats... Maar wel rot voor je :fy1

Ik zou doorgereden zijn en meneer eens even toespreken :argue

Maar goed schiet ook niets op

als het maar een halfuur zou rijden zijn zou ik hem wel eens een bezoekje gebracht hebben :swear

schiet eigenlijk niets op das waar, maar zou toch eens deugt doen!

ik had express vervangwagen verzekering op de wagen gedaan speciaal voor meneer plus nog eens in totaal 2uur gereden :swear

t'leuke is dat ik hem gisteren een negatieve beoordeling heb gegeven op 2dehands, en hij mij daarna direct

ook 1 heeft gegeven daar stond op; "klein kind wanneer niet iedereen doet hoe hij het wil word hij ambetant en, geeft slechte beoordelingen persoon om te vermijden geen zaken mee doen" :wtf

dus ik ben volgens hem een klein kind omdat ik 2uur in totaal voor niets heb gereden :puke

daarna stuurde hij me nog op de gsm dat hij eens ging stoppen van de week dat hij nog in de buurt moet zijn (heeft men adres)

nu laat hem maar komen zal rapper van de hof zijn ofdat hij er opgekomen is.

en dat voor een verkoper die meer als 20 auto's staan heeft :hmmz

enuh als iemand van hier interesse heeft in een ruil laat maar horen, hoef echt geen 5000euro bij valt te bespreken naargelang de staat en de km, mag ook (zelfs liefst) een zafira B opc zijn!

mvg

Mag ik een link van hem beoordeel ik hem ook eens negatief!! Beetje mensen bedreigen omdat hij zijn afspraken niet na komt.

Mooie Civic trouwens!!

ja erg he nog niet veel meegemaakt, dan doet een mens eens de moeite en doen ze zo :wtf

had hij nu nog sorry gezegt.. maar nee zelfs dit ging er nog niet van af integendeel nog gaan bedreigen.

je kan hem idd ook een slechte beoordeling geven maar hou er rekening mee dat hij dat bij u ook kan.

je moet allesinds zen email adres op een gegeven moment intikken dat is een soort veiligheid kan ik je wel geven :D

dat is 1 van zen advertentie's http://www.2dehands.be/autos/autos/bmw/bmw-645-cia-cabrio-ruilen-157141251.html?qq=ruilen" onclick="window.open(this.href);return false;

en zen email adres is geert@soepersoes.be

en thx! maaruh waar kan je mijn civic zien? :D

Terug
Naar boven