Hallo opelrijders,
Ik zal een update geven van het ongeluk en hoe het nu is.
Er is een uitgebreid onderzoek geweest en de politieauto die in onze Zafira is gereden,had wel sirenes en zwaailichten aan. Maar aangezien de chauffeur van het busje veel te hard heeft gereden (lees:harder dan 80km/u),heeft mijn vrouw geen gelegenheid gekregen om te reageren. De politie heeft ook toegegeven dat ze fout zijn geweest,wat een opluchting was voor ons. Inmiddels is de verzekeringskwestie ook goed verlopen en hebben we een goed bedrag teruggekregen voor het wrak. De Zafira is opgekocht door een sloopbedrijf en wordt dus niet meer op de weg toegelaten
Met mijn vrouw gaat het redelijk goed,ze heeft bijna geen nekklachten meer,alleen mentaal gaat het nog niet zo goed. Huilbuien en angstmomenten als we in de auto zitten,maar dat komt wel goed. Ze moet alles een plekje geven.
Toen zijn we op zoek gegaan naar een andere auto. Het zou weer een Zafira worden zeiden we.....maar het is toch anders gelopen. We kwamen bij een hele mooie Zafira aan en op het moment dat mijn vrouw in de auto ging zitten,voelde het niet goed aan zei ze. Toen een andere Zafira bekeken(andere kleur). Nee zei ze,ik twijfel teveel. Op dat moment zei ik dat we dan voor wat anders gingen kijken. Rustig op zoek gegaan en het is deze geworden:
De Zafira was een fijne auto,maar doet niet onder aan deze Mitsubishi Grandis.
We hebben fijne kilometers gemaakt in de Zaf. Jammer genoeg niet goed afgelopen,toch wens ik alle Zafirarijders hier veel veilige kilometers toe en ik zal hier nog wel blijven lezen......misschien dat er in de toekomst nog 1 komt en ik heb tenslotte toch nog een Astraatje
Groeten Mac