Hoi allen, ik ben nieuw hier en heb sinds kort een probleem met mijn Astra 1.6 twin top uit 2008. Als de motor op temperatuur is komt er soms ineens een zacht kloppend geluid links van het midden van de motor. Het vermogen is dan zo laag dat optrekken moeilijk gaat. Daarna opnieuw starten gaat dan moeilijk of na starten is het geluid weg en doet ie het weer normaal. Kan iemand me helpen? Alvast dank!