de dealer heeft de kvs reservoir op druk gehad om te kijken of er n lek was vervolgens met zon glazen blokje gevuld aan beide kanten met blauwe vloeistof op kvs tankje gezet en de auto gestart en paar x flink gas gegeven binnen minuut werd vloeistof wat groenig van kleur conclusie aldus dealer was kopakking kapot.
nog voor ik uberhaupt iets heb kunnen beslissen of regelen was t in 1 week met nog geen 400 km rijden gebeurd,stond op t punt de week boodschappen te halen en van parkeerplek thuis brande olie lampje,olie erbij gegooit lampje uit, hup kachelen maar dacht ik nog geen 1000 mtr verderop blauwe of witte rook uit de uitlaat gelijk afgezet en gekeken ging t roken vd uitlaat nog door in combi met dampende olie uit uitlaat.
poging gedaan m in de berm te krijgen maar toen sprong t oranje lampje knipperent aan begin broerd te pruttelen gelijk weer afgezet en in de berm gedrukt.
de garage om de hoek zei dat de koppakking stuk was en de rook de kvs was die die uit de uitlaat gooit.
inmiddels is rijden niet meer mogelijk de motor gaat 1 x rond en dan slaat die weer af dus 2 zeggen dat de koppakking lek is, hoewel er geen signalen zijn geweest als mayo sludge rotte eier lucht of verder brandende lampen mbt kvs/temperatuur of olie
anyway ik heb zelf geen schhur/garage heb n parkeerplek naast me voordeur maar zelf nog de kennis mogelijkheden in huis om ook maar wat te doen.
in nog geen 3 mnd ben ik 400 euro lichter en de knip op de kop gehouden maar die is nu leeg :thumbdown
heb gister t hele verhaal al beschreven in een zelf aangemaakte topic, groot probleem opel corsa 1.2 twinport heet t topic