Bedankt voor de reacties zo ver.
Even de openstaande zaken op een rijtje;
Huidige gedrag: stotterende start op 2/3 poten tijdens koude start procedure, Lambda 1 komt langzaam op gang, geeft soms geen waardes, en tijdens het rijden geen vermogen, en bij verandering van stand gaspendaal bokken.
Lambda: ik weet door lezen op forums, en TIS dat de waarde van Lambda 2 400-450 mv hoort aan te geven, en lambda1 tussen de 100 en 900mv bij stationair toerental. Wat moet het gedrag zijn tijdens het rijden??? (ps: 1 contactje van de stekker was gecorodeerd, weer schoon gemaakt, maar mocht niet baten)
Brandstofpomp: ondanks dat ie wat lawaai maakt doet hij het nog steeds. Ik wil graag de brandstof druk op de rail meten, hier zit een speciale nippel op; moet ik hier een speciale meter voor hebben? of kan dit met elke vloeistofdrukmeter?
Thermostaat: De temperatuur van het water ligt meestal tussen de 80 en 85 graden, omdat ik op LPI rijdt (koelende werking), en 95% snelweg. in stadsverkeer loopt ie netjes op tot over de 95, en gaan de fans blazen. Dit is al mijn 3e thermostaat, dus ik denk dat dit zo hoort.
Verder heb ik wat print-outjes gehad uit Opel TIS 2000 om verschillende componenten (krukassensor, lambda's, temp, MAF, etc) door te meten. Als het weer het toe laat wil ik voor de zekerheid alles even nakijken. Auto heeft nu 175.000 gelopen, en deed het tot voor kort nog uitstekend. Aangezien ik er nog minstens een ton bij op wil rijden is het nu een mooi moment om even een rigoreuze controle te doen.
Wie heeft antwoord op de openstaande vragen? Zou mij heel erg helpen :wors