G g-astraa Komt hier geregeld 11 sep 2011 #47 6 mei 2012 is op deze locatie de openings treffen van het seizoen 2012 wederom een super treffen. :thumb
6 mei 2012 is op deze locatie de openings treffen van het seizoen 2012 wederom een super treffen. :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 11 sep 2011 #50 6 mei 2012 is op deze locatie de openings treffen van het seizoen 2012 wederom een super treffen. :thumb
6 mei 2012 is op deze locatie de openings treffen van het seizoen 2012 wederom een super treffen. :thumb
G Ghanz Forumbewoner 11 sep 2011 #57 :thumb o wat waren wij blij, en vooral mijn maatje,(de eigenaar van de wagen) dat de ascona daar geparkeerd mocht worden jammer, maar voor de rest was het super, het was ons eerste bezoek, maar ondanks de regen GEWELDIG :thumb mooie foto reportage ook, keurig :thumbup een vrij duidelijk beeld van hoe groot het wel niet was.
:thumb o wat waren wij blij, en vooral mijn maatje,(de eigenaar van de wagen) dat de ascona daar geparkeerd mocht worden jammer, maar voor de rest was het super, het was ons eerste bezoek, maar ondanks de regen GEWELDIG :thumb mooie foto reportage ook, keurig :thumbup een vrij duidelijk beeld van hoe groot het wel niet was.
G Ghanz Forumbewoner 11 sep 2011 #60 :thumb o wat waren wij blij, en vooral mijn maatje,(de eigenaar van de wagen) dat de ascona daar geparkeerd mocht worden jammer, maar voor de rest was het super, het was ons eerste bezoek, maar ondanks de regen GEWELDIG :thumb mooie foto reportage ook, keurig :thumbup een vrij duidelijk beeld van hoe groot het wel niet was.
:thumb o wat waren wij blij, en vooral mijn maatje,(de eigenaar van de wagen) dat de ascona daar geparkeerd mocht worden jammer, maar voor de rest was het super, het was ons eerste bezoek, maar ondanks de regen GEWELDIG :thumb mooie foto reportage ook, keurig :thumbup een vrij duidelijk beeld van hoe groot het wel niet was.