B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 jul 2011 #1 Zonet de Z20LEL aandrijfassen gekocht + flexkabels en 6bak pook Nu dag prikken voor de ombouw
R rdh Komt hier geregeld 6 jul 2011 #6 Ben gek op foto`s king: vooral van zulke mooie projecten :thumb
R rdh Komt hier geregeld 6 jul 2011 #7 Ben gek op foto`s king: vooral van zulke mooie projecten :thumb
D Dikkeminne Komt weleens kijken 6 jul 2011 #8 ik ben ook heel benieuwd naar de pics. altijd mooi zulke projecten ps heb je ook een vriendin of is dat een ander project haha
ik ben ook heel benieuwd naar de pics. altijd mooi zulke projecten ps heb je ook een vriendin of is dat een ander project haha
D Dikkeminne Komt weleens kijken 6 jul 2011 #9 ik ben ook heel benieuwd naar de pics. altijd mooi zulke projecten ps heb je ook een vriendin of is dat een ander project haha
ik ben ook heel benieuwd naar de pics. altijd mooi zulke projecten ps heb je ook een vriendin of is dat een ander project haha
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 jul 2011 #10 ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden
B Baas J. Hoort bij de inboedel 7 jul 2011 #11 ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden
C corsaracer Hoort bij de inboedel 7 jul 2011 #16 @Baas J. wrote:ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden hoezo gewoon doen man is eens wat anders dan een xe of let :jerry
@Baas J. wrote:ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden hoezo gewoon doen man is eens wat anders dan een xe of let :jerry
C corsaracer Hoort bij de inboedel 7 jul 2011 #17 @Baas J. wrote:ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden hoezo gewoon doen man is eens wat anders dan een xe of let :jerry
@Baas J. wrote:ja, ze vroeg of die andere z20leh in r corsa B kon...heb t r afgeraden hoezo gewoon doen man is eens wat anders dan een xe of let :jerry