Y22DTR start niet UPDATE 2 Hij draait maar geeft foutcode p0

Bartjex88

Loopt hier de deur plat
Beste, Nadat ik mijn rubbers bij de verstuivers heb vervangen start mijn Y22DTR niet meer, Als ik hem wil starten slaagt hij niet aan, Zelfs niet met remmenreiniger!

Wat hij wel doet is een dieselwolkje(onverbrand) langs de INLAAT terugsturen, Tog staat mijn distributie juist,Iemand enig idee hoe dit komt?

Al lang door gestart ? (zou moeten lukken)

misschien even de leidingen iets los draaien dat er een beetje diesel langs komt, dan zal hij geleidelijk wel aanslaan.

Al lang door gestart ? (zou moeten lukken)

misschien even de leidingen iets los draaien dat er een beetje diesel langs komt, dan zal hij geleidelijk wel aanslaan.

haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

en kijken of je alles goed hebt zitten.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel

haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel

[rquote=1871342&tid=142871&author=sw_reijnders]haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel[/rquote]

Is zelf ontluchtend Bas !!

[rquote=1871342&tid=142871&author=sw_reijnders]haal maar weer los dan, zorg dat tie goed ontlucht is en sluit de boel maar weer aan.

klinkt vervelend, maar denk dat er niets anders op zit :angel[/rquote]

Is zelf ontluchtend Bas !!

Effe een vraagje, Ik heb dus de nokkenas los gehad, heb deze terug op zn tijd gezet door aftegaan op de krukas, Kan het nu zijn dat ik de krukas 1toer verkeerd heb staan? Hoe controleer ik dit beste? Kijken of de merktekens van de pomp, Nokkenas en Krukas juist staan? Voor de nokkenas ben ik afgegaan alleen op de Krukas en nokkenas, Dus theoretisch kan de krukas 1 toer verkeerd staan niet?

Effe een vraagje, Ik heb dus de nokkenas los gehad, heb deze terug op zn tijd gezet door aftegaan op de krukas, Kan het nu zijn dat ik de krukas 1toer verkeerd heb staan? Hoe controleer ik dit beste? Kijken of de merktekens van de pomp, Nokkenas en Krukas juist staan? Voor de nokkenas ben ik afgegaan alleen op de Krukas en nokkenas, Dus theoretisch kan de krukas 1 toer verkeerd staan niet?

Terug
Naar boven