S samet52 Lid 27 feb 2014 #1 Ik heb er 6000k xenon in laten zetten, maar ze knipperden onder het rijden en vielen uit Iemand een idee wat de rede ervoor is? Vectra c 1.9cdti 150pk
Ik heb er 6000k xenon in laten zetten, maar ze knipperden onder het rijden en vielen uit Iemand een idee wat de rede ervoor is? Vectra c 1.9cdti 150pk
T TWA Hoort bij de inboedel 27 feb 2014 #2 cambus of ballast, 1 van de 2. Nou 1tje bonus dan: of je lampjes zitten los er in :jerry Greetz Emiel
cambus of ballast, 1 van de 2. Nou 1tje bonus dan: of je lampjes zitten los er in :jerry Greetz Emiel
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 27 feb 2014 #4 UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan
J jraaf Hoort bij de inboedel 27 feb 2014 #5 @Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf
@Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf
S samet52 Lid 27 feb 2014 #6 @jraaf wrote:@Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf hij geeft geen melding op de BC aan
@jraaf wrote:@Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf hij geeft geen melding op de BC aan
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 28 feb 2014 #7 @jraaf wrote:@Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf Nee heb zelf eens voor een klant xenon ingebouwd, knipperde ook, maar geen melding op de BC, UEC geprogrammeerd en knipperen was ook weg
@jraaf wrote:@Nick-GSI wrote:UEC laten programmeren op xenon aanwezig, deze zal nu op niet aanwezig staan :hmmz Zou ie zonder die programmering dan ook niet een melding op de BC geven? Groet jraaf Nee heb zelf eens voor een klant xenon ingebouwd, knipperde ook, maar geen melding op de BC, UEC geprogrammeerd en knipperen was ook weg
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 28 feb 2014 #8 Had hetzelfde met een insignia, een extra warning canceller (xenon anti flicker zoeken op ebay) en opgelost Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Had hetzelfde met een insignia, een extra warning canceller (xenon anti flicker zoeken op ebay) en opgelost Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk