origineel gepost door Za4ra OPC
:wors :wors :wors voor de reacties.
origineel gepost door zakaro28
hey man dat had ik toen ook gezegd tegen de garage of dat kon en volgens hun kon dat niet omdat die lampen niet pasten in die unit verdomme!!hoe heb jij dat opgelost dan???ik wil dat namelijk ook!
Op de unit staat ook dat je geen HID kan plaatsen. VectraSport (tegenwoordig ZafiraSport) gaf aan dat het mogelijk is. Na wat onderzoek en opmeten van de lamplengte blijkt het toch te passen Tot de lens heb je ongeveer 65 mm ruimte. De xenon lampen die ik heb zijn 50 mm en heb je 15 mm over. Omdat de xenonlamp maar 35 Watt is i.p.v. 55 Watt halogeen worden ze minder warm.
@zakaro28
Heb je dezelfde units? Ik hoor het wel als je hulp nodig hebt?
Tip: Om eventueel aanspraak te kunnen maken op de garantie, indien nodig, mag het niet zichtbaar zijn dat er HID in zat. Dus rubber kappen heel houden waar de bedrading doorheen gaat.
ok dus het kan wel!dat is heel mooi.ik heb nu wel een xenon hid setje in me auto,maar dan wel in de gewone standaard koplampen.ik heb de devil eyes nog niet,omdat ik eerst wilde weten of het uberhaupt wel kan!Ik had deze vraag al eerder gesteld alleen niemand wist het of het kon.helaas.
maar een beetje hulp kan ik wel gebruiken ja
gr Zakaria