P petje Komt weleens kijken 17 apr 2010 #1 hallo allemaal ik heb een vraag een vriend van mij heeft een vectra B x20xev zijn uitlaatspruitstuk is gescheurd past er ook een spruitstuk van een C20XE op ? gr willem
hallo allemaal ik heb een vraag een vriend van mij heeft een vectra B x20xev zijn uitlaatspruitstuk is gescheurd past er ook een spruitstuk van een C20XE op ? gr willem
wim-v6 Forumbewoner 17 apr 2010 #3 beginnende scheur is nog te redden.. hitteschild eraf en een las streep op de scheur.. zo heb ik bij meerdere van dit type motor, vervanging van het spruitstuk jaren uit kunnen stellen. Willem
beginnende scheur is nog te redden.. hitteschild eraf en een las streep op de scheur.. zo heb ik bij meerdere van dit type motor, vervanging van het spruitstuk jaren uit kunnen stellen. Willem
P petje Komt weleens kijken 17 apr 2010 #4 origineel gepost door wim-v6 beginnende scheur is nog te redden.. hitteschild eraf en een las streep op de scheur.. zo heb ik bij meerdere van dit type motor, vervanging van het spruitstuk jaren uit kunnen stellen. Willem he willem hij is al bijna door en een bout gat is ook stuk dus daar lekt hij bij langs gr willem
origineel gepost door wim-v6 beginnende scheur is nog te redden.. hitteschild eraf en een las streep op de scheur.. zo heb ik bij meerdere van dit type motor, vervanging van het spruitstuk jaren uit kunnen stellen. Willem he willem hij is al bijna door en een bout gat is ook stuk dus daar lekt hij bij langs gr willem
C CarloAstra Komt hier geregeld 18 apr 2010 #6 ik heb nog een goed spruitstuk liggen die niet gescheurd is, laat maar weten via u2u als je interesse hebt.
ik heb nog een goed spruitstuk liggen die niet gescheurd is, laat maar weten via u2u als je interesse hebt.