Klopper, wou jij pas niet nog een turbo aan je X14XE knopen?
En als je geen X16XE of X14XE kan vinden, zoek dan eens een X20XEV ofzo

Er zijn vast wel donor auto's te vinden met zo iets er in
Ook weer Ecotec maar dan 135PK, vallend onder dezelfde emissienormen als je huidige blok. Lijkt me een leuke kandidaat toch?
Nu je blok aan gort is kan je netzogoed het geld steken in een leuke upgrade
Edit:
Omega 2.0 16v X20XEV voor 500 euro:
http://link.marktplaats.nl/390254251
Of eentje voor 650:
http://link.marktplaats.nl/387900434
Voor 695:
http://link.marktplaats.nl/383834796
voor 700:
http://link.marktplaats.nl/389929765
Voor 750:
http://link.marktplaats.nl/374979486
Of je rukt het blok uit een Astra F GSi voor slechts 750:
http://link.marktplaats.nl/381515403
Heb je er meteen een complete wagen bij voor onderdelen voor de ombouw.
En de rest kan je mooi verkopen. Er is altijd wel iemand met interesse in een netjes interieur of een setje mooie velgen met banden, etc.
Met 5 minuutjes op Marktplaats rondschuimen heb je al een kandidaat donor auto gevonden dus

Vooral de grote, logge wagens gaan voor spotprijsjes tegenwoordig omdat iedereen goedkoop wil rijden en grote auto's duur zijn in wegenbelasting en verzekering.
Voor dit geld heb je zelfs een 2.5liter V6 te pakken. Dat is wel behoorlijk proppen, maar zelfs dat kan je in je Corsatje kwijt als je dat zou willen. Heb je meteen 175PK en zoveel koppel dat je je er waarschijnlijk geen raad mee weet
